• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Bellanote

tycker med såp bubblor är fina, ska ju finnas de som ej ger fläckar..

blad blåser nog lätt iväg de är lite svärare att kontrollera.

• Troll1

Man kanske får bubblor i ögonen...

• Bellanote

troll1 då är det nog värre med ris i ögat

• eveluscious

Från att ha velat ha den traditionella klänningen har jag blivit sugen på en trendigare...vad tror ni den här kan kosta? www.foreverbridals.com/gownpix.asp

hade i stort sett bestämt mig för Nixa nr. 8107 men mja...jag vet inte!

• Bellanote

den är nog dyr.. inte en aning vad det kan kosta.. är skit dålig på sådant.

• Nufsan

God morgon tjejer!

Rispuffar, nu menar jag givetvis inte de sockrade Skulle sitta fint om hela en själv var full i bruna små rispuffar på självasta dagen, hahaha. Men de där små vita... Känns iaf mindre än att få en massa hårda riskorn på sig

En tjej som jobbade på ett kontor där de har mkt olikfärgade papper, tog de där som blir i hålslagaren och kastade på ett bröllop... Kanske mindre lyckat då de är lätta att fastna om man inte skakar ordentligt på sig och då kanske håret ramlar ner, haha.

Nej, jag har inga bra förslag kom jag på

• Pyron

Oj, det har jag inte tänkt på att man ska ha.
    Jag trodde gästerna tog med sig ris själva.
    Där ser man vad lite man vet när man aldrig varit på något bröllop.

• SusanneLee

Jag är också "van" att gästerna tar med sig eget ris. Annars kanske tostmaster/toastmadame kan ordna något? Ska prata med vår toastmadame i helgen och höra vad hon tycker.

• Parnassia

Jag har varit med och kastat många olika saker. Tex korn, solrosfrön och hampafrön. Det gick bra alltihop.

Jag har också funderat på att kasta blad, tex lingonblad, de är ju lite tjockare och kanske blir enklare att kasta. De kanske inte fångas av vinden.

Papper kan ju vara en bra ide om man kastar inne, så att man kan dammsuga. Ute blir det ju jätteskräpigt. Har själv varit kyrkvaktmästare och det är inte kul att städa i flera dagar efter att någon haft kul i 3 minuter... Kolla med vaktmästarna vad de tillåter!

• Pyron

Lingonblad var ju ett bra förslag.
    Det får jag ta och fundera på.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-