• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anja 19 juli 2008

gå ner 8-10 kg till bröllopet. Det bara är så!

(råkade skicka lite för snabbt)

• Anja 19 juli 2008

Djinni

Säger bara WOW... 40 kg! Vilken karaktär du har!

Körde du ren kur då eller körde du ren kur och sen kombinerad? På hur lång tid gick du ner 40 kg?

• dragonesse

Anja: Som mig då! Har ca 8 kg kvar till bröllopet! Vi får heja på varandra!

• Anja 19 juli 2008

ja verkligen... vi måste heja på varandra ordentligt Jag har en tendens att fuska och att sacka ihop har jag märkt. Tappar fokus och klarar inte tänka långsiktigt. Tror att det är mitt problem. Jag vill njuta för stunden och kommer m en mängd urusla argument för att få LOV ATT unna mig något.

KÖrde bara ren kur i fyra dagar sen stod jag itne ut utan började m ägg och räkor varje kväll. Det gör förvisso inget men jag önskar jag kunde ha sådan grym karaktär och framförhålling som många andra här inne!

Men vet ni... jag har blivit av m fettvecken under bh:n, ni vet på ryggen, urk... hade såna efter gravdiditeterna då jag var överviktigt och hade extra skinn runt om hela överkroppen *asg* och de KÄNNS ju hela tiden, men de är nästan helt borta nu så ryggen är helt slät... känns såååå skönt!

krävdes faktiskt bara 3 kg för att få bort dem!

• Anja 19 juli 2008

Och imorgon är det jag som skaffar gymkort! Såååå underbart!

LÄNGTAR!

• Djinni

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-24 15:10:05 följande:

DjinniSäger bara WOW... 40 kg! Vilken karaktär du har!Körde du ren kur då eller körde du ren kur och sen kombinerad? På hur lång tid gick du ner 40 kg?
    Hej Anja och tack =) Jag började i oktober och körde 11 veckor ren kur till jul då gick jag ner 26 kg, sen pausade jag en månad för att köra igång igen 24 januari 10 veckor till, så från okt till april, så 6 månader tog det med en paus på en månad.
  • Anja 19 juli 2008

Ojojoj vilken otrolig styrka att klara att köra ren kur så länge! Kan bara gratulera dig! Helt fantastiskt Djinni

Dragonesse

missade ditt inlägg innan! Du har gått ner precis så mkt som jag vill gå ner! Är 1.68 och vill ner till 72 till att börja med. Det är typ 11 kg. Väger mellan 81.9 och 83.5 nu (helt olika vikt varje morgon, helskumt).

Åååhhhh vill såååå gärna ner så mkt!

har beställt en strl 44 i brudklänning, vilket jag kommer kunna komma i med min korsett som snörar in midjan till (som minst) 71 cm. Men jag kommer nog inte snöra in den mer än till 76 ungefär, då kommer klänningen sitta perfekt. Så lyckas jag gå ner så pass mkt kanske jag inte behöver korsetten, och då är ju både armar och ansikte så pass mkt snyggare + att man KÄNNER sig såååå mkt vackrare när man är nöjd med sig själv.

Jag låg på en vikt på ca 60-63 kilo innan de två sista barnen (tätisar) och har inte lyckats gå ner efter det. Började med minipiller efter sonen och gick upp ca 17 kg pga dem. Var ständigt sugen och hungrig och blev dessutom deppig av dem.

Sedan jag slutade med dem har jag lyckats gå ner 12 kg men där är ju massor kvar. Min idealvikt, min drömvikt är 65 kg och jag hoppas såååå att jag kommer dit en dag! Men till bröllopet är drömvikten att ligga runt 72 kg

• Pentan

FASIKEN vad duktiga ni är!!!

Djinni
    Du är en stor inspirationskälla för oss! Vilka resultat!! WOW!! Bra jobbat! Hur var det att börja äta igen efter dessa kurer? Varför har du gått upp 15 kg?
    Jag vill göra precis som du, ta 10 veckor på raken. Då skulle jag vara i mål. Massa frågor här, men vad vägde du vid start innan du gick ner 40 kg??

• Pentan

Djinni

Men gud vad roligt!! Är det du?? Nu fattade jag att det är din blogg jah följt ang din viktminskning!!! Ha ha!! Fan vad roligt. Jag har aldrig skrivit på din sida eller så, men var inne titt som tätt och kollade hur det gick för dig!!
    Grattis till hur jäkla fin du har blivit!!

• pojomo

hej tjejer
    måste bara fråga om detta CK. Jag har svårt för att dricka ersättnings om det är för mjöligt/grynigt. Kan man jämföra CK med nutrilett eller?? Jag har kört md hebelife för ca 5 år sen å det funkade men inte nu å tänkte testa detta OM det smakar bra.

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9