• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • fru Trul

Thailand 08 skrev 2008-01-08 07:52:54 följande:

Hur 17 ska man hinna klart??? Tiden går så fort nu.Känns bara som om jag glömt nåt!Ska lagra posten,hämta ut medicin,köpa spetsband till bukett nr1.Köpa Champagne o mat till den borgerliga vigseln.Lämna in dom papprena i nästa vecka.Ringa och kolla upp passet (ang.namnbyte)Storhandla sista veckan åt barnvakten...
    Börjar oxå känna mig lite stressad, jag ska sätta mig å skriva en lista på det som måste fixas så jag inte glömmer nåt... Börjar pirra rejält nu...
  • MrsFellerA

Och jag som inte känner mig stressad alls! Men jag har ju en dryg månad längre än er på mig...

Tycker att det är massor av dagar kvar - 62 till vi reser - men det går nog snabbare än man tror. Ge mig ett par veckor så är jag nog där ni är. Speciellt som det ser ut som jag ska iväg i 2-3 veckor via jobbet i februari...

• Thailand 08

Gött.Passet gäller under resan eftersom biljetterna är bokade i mitt nuvarande namn:)

• avil

Jag måste ändå kolla OM våra gamla pass gäller än......fast det gick att tyda det så på polisens hemsida,men jag är osäker ändå.
    De är ju de rödaktiga lite större gamla....står på passet att det gäller till 19 juni år 2010.de togs alltså 19 juni år 2000.
    måste kolla-hade ju varit smidigt om vi kunde ha kvar de,o bara ta 3 nya till kidsen .

• fru Trul
    MrsFellerA skrev 2008-01-08 10:08:55 följande:
    Och jag som inte känner mig stressad alls! Men jag har ju en dryg månad längre än er på mig...Tycker att det är massor av dagar kvar - 62 till vi reser - men det går nog snabbare än man tror. Ge mig ett par veckor så är jag nog där ni är. Speciellt som det ser ut som jag ska iväg i 2-3 veckor via jobbet i februari...
    Vänta två veckor får du se.... (Ler elakt )
  • MrsFellerA

fru Trul - TACK!!! Jag får väl le lite nu istället - så att jag får min chans...

• Thailand 08

Avil: Vi har oxå gamla som gäller till 20012,Men det var för namnändringens skull jag ringde till Landvetters passpolis

• Thailand 08

Kan man ringa tidningen redan i nästa vecka för att sätta in annonsen som ska va 14/2? Kan ju maila från Thailand men jag vill ha det oxå avbockat innan

• fru Trul

Thailand 08 skrev 2008-01-08 12:50:43 följande:

Kan man ringa tidningen redan i nästa vecka för att sätta in annonsen som ska va 14/2? Kan ju maila från Thailand men jag vill ha det oxå avbockat innan
    Jag tänker fixa det innan resan så annonsen kommer in den 14/2. Ska oxå beställa blommogram med den glada nyheten till våra föräldrar.
  • Thailand 08

Nu är lagringen av posten fixad och jag har tränat..Idag går det undan.Ska ta en 20 minutare i solariet om en stund:)

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!