Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
fru Trul: När var det ni skulle åka? Vi sticker om 3,5 vecka
Thailand 08 skrev 2008-01-08 13:50:27 följande:
Då åker ni några dagar innan oss
Idag har vi beställt min vigselring
Så skönt att få de gjort!
Jag väntar fortfarande på besked om Cola beach, det hade löst väldigt många problem om det går att boka den stranden... Både plats, bröllopsnatt, mat å underhållning hade varit klart isånnafall. då hade det bara varit fotograf å transport kvar å fixa..Fattar bara inte varför folk inte kan svara på mejl man skriver, det är väldigt frustrerande...
Är iallafall glad för jag har fått tips om en rysk frisör som har salong 10 min från mitt hotel, han ska tydligen vara jätteduktig... Tur att nåt verkar funka iallafall..
fru Trul:Hur gick det med båten? Har ni skippat den?
Jag har ingen aning om det finns nån frisör i närheten av vårat hotell så jag är beredd att fixa håret själv.Tänkte köpa en babyliss press & curl och testa lite i helgen...
Gubben blev så arg att han sa att vi ska skippa båten å ta vårt första alternativ Cola beach istället. (Först ville han inte ta Cola beach eftersom det ligger en bra bit ifrån där vi bor..)
Jag blev skitglad för vi var där förra året å det är en helt privat strand med tält med riktiga toaletter å dusch, å en liten privat resturang som finns på stranden... Dessutom finns en sötvattenslagun lite längre bort. All mat å underhållning ingår i priset å man får två kilometer paradisstrand alldeles för sig själv..
Så som du förstår har det blivit en helomvändning på alla planer (intressant värre) å jag väntar med spänning på nya besked från han som hyr ut stranden...
Håll tummarna gumman!
Japp det ska jag! Värsta med mej är att blir jag stressad så får jag sånna hemska panikångest attacker ( efter en händelse för över 4 år sen) Januari månad är massor att göra i firman + att vi anställt en till medarbetare.Fick in honom på kurs idag så det e oxå avklarat :) Måste ringa revisorn oxå innan han slutar för dagen
Thailand 08 skrev 2008-01-08 15:00:18 följande:
Har bokat tid hos revisorn oxå nu...Fått enheldel avbockat idag,så jag kan känna mej nöjd :)
Inte så mycket bröllopsplanering kvar nu,men mycket annat.Det löser sej väl det med