• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • MrsFellerA

Jag har hängt med!!!

BeachBride
    Superskoj! Och LYCKA TILL!!!!

• Thailand 08

Här kommer jag med...

• avil

ja,trots att vi BRÅKAT ang vem som ska va hemma med våra sjuka barn.... så hänger jag med även i denna tråd .....

• Roccosgirl

Jag är med

Räknar nu ner dagarna, vi åker ju den 15 januari och den 18 är det dax!

• Sienna07

Jag är med!

Har inte gjort så många inlägg än men det kommer nog när min resa börjar närma sig :)
    Gifter mig 23 juni 2008 på St Lucia i Västindien.

Jag har beställt min klänning nu, från gojane.com, och fick email idag att den har skeppats :) Längtar efter att få se den! Hoppas den är fin i verkligheten och inte bara på bild... Hur har ni andra som gifter er på varmare breddgrader gjort med klänning? Klassiska brudklänningar eller mer "strandanpassade"?
    Själv valde jag en kortare modell.

Ha det gott!

• fru Trul
    Sienna07 skrev 2007-12-20 17:47:19 följande:
    Jag är med! Har inte gjort så många inlägg än men det kommer nog när min resa börjar närma sig :)Gifter mig 23 juni 2008 på St Lucia i Västindien.Jag har beställt min klänning nu, från gojane.com, och fick email idag att den har skeppats :) Längtar efter att få se den! Hoppas den är fin i verkligheten och inte bara på bild... Hur har ni andra som gifter er på varmare breddgrader gjort med klänning? Klassiska brudklänningar eller mer "strandanpassade"?Själv valde jag en kortare modell.Ha det gott!
    Jag kommer ha en riktig brudklänning (finns bild i mitt galleri) jag kommer dock kapa av släpet på den, för det är inte så praktiskt med långt släp på en sandstrand.
  • Snart Fru Johansson

Hej,
    Jag hakar på den här tråden! Vi kommer gifta oss i New York den 1 maj 2008. Har varit och tittat/provat massor av klänningar men har inte bestämt mig än (stressnerven börjar ge sig känna) men kommer troligen lägga min beställning nu i mellandagarna!

Tar ni med er familj och vänner eller åker ni själva och har fest när ni kommer hem?

• fru Trul

Vi rymmer å gifter oss i hemlighet på en sandstrand i Indien på alla hjärtans dag, å ett år senare på vår ettårsdag kommer vi förnya löftena här hemma inför släkt å vänner å ha en stor fest. Så på sätt å vis planerar jag två bröllop

Snart Fru Johansson skrev 2007-12-20 19:18:51 följande:

Hej, Jag hakar på den här tråden! Vi kommer gifta oss i New York den 1 maj 2008. Har varit och tittat/provat massor av klänningar men har inte bestämt mig än (stressnerven börjar ge sig känna) men kommer troligen lägga min beställning nu i mellandagarna!Tar ni med er familj och vänner eller åker ni själva och har fest när ni kommer hem?
  • Utomlands 2008

BeachBride: Härligt! Skoj att allt flyter på bra och att platsen ni valt verkar vara så vacker (blir supernyfiken... har varit på NZ två ggr)!

Snart Fru Johansson: Välkommen hit! Skriv gärna in dig i listan nedanför (kopiera och lägg till dig).

Klistrar in listan och har tagit bort de som jag nämnde i öfrra tråden att jag funderade på att ta bort. Ledsen om jag tagit bort någon som skulle stått kvar! Skriv in dig igen då och ta inte illa vid dig av att jag missat dig. Är det någon av de som står kvar som inte har hängt här den "senaste tiden"?

Gifter sig 2007
    2007-12-24 Beachbride, Nya Zeeland

Gifter sig 2008
    2008-01-18 Roccosgirl, Mauritius
    2008-01-30 blivandefruS. Antigua, Cocobay
    2008-02-14 Thailand08 Thailand, Koh Samui
    2008-02-14 fru Trul, Indien, Candolim Goa
    2008-03-20 MrsFellerA, Thailand, Koh Lanta
    2008-04-24 Cypernbruden08, Cypern
    2008-06-23 Sienna07: St Lucia, Västindien
    2008-08-08 Utomlands 2008?, Cooköarna (förhoppningsvis)
    2008-09-?? avil, Cypern

Gifter sig 2009
    Ladye, i Italien någonstans förhoppningsvis

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!