• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • Thailand 08

Är så sugen och "droppa bomben" imorgon till hela släkten mitt i julmiddagen..men har man hållt sej ett halvår kan jag nog klara det lite till...

• Utomlands 2008

fru Trul: Hoppas att båtfolket bara har mkt att göra och bekräftar bokningen snart. Har du fått rätt mailadress/telefonnummer? (Rekommenderar att dubbelkolla och/eller maila på nytt.)

blivandefruS: Varmt grattis till bästa tänkbara julklappen! Vad underbart!
    Fick ju vår lilla dotter i slutet av sommaren och det är heeeeeelt ljuvligt att vara mamma till detta lilla mirakel!

Med tanke på tidsskillnaden så är väl beachbride fru nu vilken minut/timme som helst! Ser fram emot att få läsa om en underbar dag...

Önskar er en God Jul, brudar!

• BeachBride

Jaha, vart ska man borja..

Vaknade kl 7 julaftonsmorgon och duschade, frukosten kom kl 8, sa frukost pa sangen kommer vi sakna nar vi aker harifran. Tina kom vid halv tio och vi gjorde i ordning mig, sedan fragade hon om jag ville hora den goda eller den daliga nyheter forst..

Kriminalfotografen hade ringt i gar och sagt att han inte kunde komma, sa vi har anvant var egna kamera MEN Tina hade ringt Tidningen som tyckte det var sa coolt av oss att gora det har, de kom och fotade sa vi ska fa brollops foton av dem.

Andrew kom och hamtade oss och vi korde till Tunnel beach, la in brollopstartan i kylskapet forst, vi hade bestamt tid kl halv tolv. Vadret var mulet men varmt och det blaste inte!! Sa helt godkannt anda,man kan inte fa allt.

Peter (vigselforattaren) var dar redan nar vi kom. Vi vantade pa Tinas kompis Rachel som ordnat picknick korgen och champange, det var hon som filmade oss! Helt unerbar manniska, fick dock inte tillfalle att tacka henne ordentligt.

Mitt i cermonin kommer tidningen och fotar oss, lite nervost.

Vara loften gav vi pa engelska,men det var inte svart, vi bara sa efter Peter. Ha ha, han fick fagelskit pa sig och nar vi drack champange och jordgubbar spillde han jordgubbar pa sin vita skjorta, hihi, lite kul..

Sedan satte vi oss uppe pa klippan och at var picknick. det var underbart!! Peter och Rachel gick sa det var bara Tina och Andrew kvar, det var nog det mysigaste..

Efter det gick vi upp till bilen, nar vi satt oss i bilen borjade det att regna, snacka om tur!! Akte till vart hotellrum och at brollopstarta!

Pa kvallen gick vi till en superfin resturang sedan gick vi hem och badade bubbelbad och drack champange.. Mycket champange blev det, sa idag ar man lite seg!!

Fick massa mess fran familjen i natt, de blev glada, mamma och mormor lipade i kapp, Syster hade aldrig sett pappa sa chockad, YES JAG LYCKADES!!!

Bilder finns i galleriet

• fru Trul

Ett stort grattis beachbride! Kikade in i ditt galleri å ni var jättefina!

• cypernbruden08

Så himla mysigt! Grattis Beachbride!
    Jättefina bilder på er!

• Thailand 08

Grattis! Gillar din klänning och era ringar! *wow*

• Azalea74

blivandefruS: stort grattis till ditt + !!!

Beachbride: grattis & vilka fina bilder!

Kliver in i tråden Planerar bröllop. Sambon och jag har varit förlovade sedan maj-06 och planerar vigsel utomlands. Vi har tänkt oss Málaga i Spanien. Har tre barn varav den yngste endast är 7 veckor

Vi har tänkt "smita" från släkt å vänner och göra det då vi är på semester, bara vi och barnen. Sen ha tex grillfest för de vi smet undan från då vi kommer hem

Någon som har tips, praktiska tips (förutom blanketter odyl)? Tar tacksamt emot alla tips

• silverpil

blivandefruS
    Kul med positivt svar på stickan.

BeachBride
    Jättegrattis till er båda! Ni verkar ha haft det jättemysigt fastän solen inte sken, och ni var jättefina på fotografierna.

• numerafruS

beachbride:
    jätte grattis! Ni var hur fina som helst

Tack så mycket, vi är jätte glada för vår tidiga julklapp. Vi har även berättat det för våra föräldrar, det får bli som ett plåster på såret när vi sedan berättar att vi gift oss utan dem

Nu är det snart bara en månad kvar tills vi åker

Azalea74:
    välkommen till vår tråd!

• Roccosgirl

Beachbride: Massa grattis!!!

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!