• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • Roccosgirl

Hallå!
    Inser att jag är nästa på tur på listan och det närmar sig med stormsteg
    Allt är klart, så det ska bara packas ner också!
    Börjar li lite nervös, men längtar massor!!!!!

• Thailand 08

Hej tjejer! Har ni tänkt på vaccinatoner??
    Har haft pappren från vårdcentralen liggande i månader och glömt av att lämna in dom! Men vi tog allt 2006 + en sista hepatit 07.Borde ju ha komplett skydd eller?
    Ska ändå lämna in pappret imorgon bitti

• Snart Fru Johansson

Roccosgirl- vad spännande, när åker ni??
    Lycka till med allt!

• Mamasnest

Får man hänga med här eller är ni ett slutet gäng?

Jag och min sambo håller på att planera inför att gifta oss i Kanada när vi åker dit i sommar. Han kommer därifrån och eftersom min mamma och hennes kille ska följa med så tänkte vi passa på så att bådas föräldrar kan vara med.

• MrsFellerA

Alla som vill får vara med såklart!!!!!!!! Bara roligt om vi blir fler.

• cypernbruden08

Någon som vet nån sida på nätet där man kan se vad de är för prisklasser på olika slags stenar?

Eller någon som rent vet direkt?
    Tänkte på vita diamanter, lr stenar som är väldigt lik dom. I olika storlekar.

• avil

vita safirer är hårda o bra men lite billigare än riktig diamant. gnistrar FINT,beroende på lipning så klart.
    jag har en vanlig ring med 10 vita safirer...

• Roccosgirl

Snart Fru Johansson:
    Vi åker den 15 januari kommer fram den 16, åker till Port Louis för att fixa det administrativa på torsdagen och så är det dax på fredagen!!!
    Det blir så mycket solande vi kan få in där i mellan men sen efter är det bara semester som gäller!!!
    Ringen och klänningen och allt annat bara väntar

/Kram.

• lilltjejan

Ja me

någon gång i juli någonstans i paradiset

resan är alltså inte bokad men ska börja kolla på det nästa vecka då vi plötsligt ändrade oss från att först planera stort bröllop här hemma till att bara vara vi två med tårna i sanden å brisen i håret

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!