• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • Roccosgirl

Ja vi bokade våran resa,
    och kom sen på att vi kunde gifta oss

• Utomlands 2008

Mamasnest och lilltjejan: Varmt välkomna hit! Skriv gärna in er i listan!

Thailand 08: Vad är det för papper du ska lämna in och var ska du lämna in dem????

Roccosgorl: Ah!!!! Dt är ju alldeles snaaaaart!

• Utomlands 2008

avil: Nej, jag kan inte tänka mig att en borgerlig vigsl har krav på dikter och/eller sånger. Vad kostar VIP-rummet och vilken flygplats är det ni tänkt gifta er på?

• Thailand 08

Utomlands 2008: Frågeformuläret ang.vaccinationer och vart vi ska resa.Fyllde i och lämnade dom på vårdcentralen idag.Sist vi åkte fick vi sprutorna 1 månad innan,men jag TROR att vi har fullt skydd fortfarande.Annars får vi ta sprutorna i början på nästa vecka

• Mamasnest

Gifter sig 2008
    2008-01-18 Roccosgirl, Mauritius
    2008-01-30 blivandefruS. Antigua, Cocobay
    2008-02-14 Thailand08 Thailand, Koh Samui
    2008-02-14 fru Trul, Indien, Candolim Goa
    2008-03-02 andreasemma, Thailand, Koh Lanta
    2008-03-20 MrsFellerA, Thailand, Koh Lanta
    2008-04-24 Cypernbruden08, Cypern
    2008-05-01 Snart Fru Johansson: New York, USA
    2005-05-01 evitas. NY,USA
    2008-05-? Mrs K: Mauritius
    2008-06-23 Sienna07: St Lucia, Västindien
    2008-07-?? Mamasnest: Paul Lake, B.C., Kanada
    2008-07-10 marie79: Langkawi, Malaysia
    2008-08-08 Utomlands 2008?, resmål inte bestämt
    2008-09-14 Natalejjis, Antalya, Turkiet
    2008-09-15 avil, Cypern

Gifter sig 2009
    Ladye, i Italien någonstans förhoppningsvis
    2009-05-?? Azalea74, Fuengirola (Malaga) Spanien

• Mamasnest

Har ni någon länk till information till oss som börjar planera bröllop utomlands?
    Jag och min kanadensiske sambo ska alltså gifta oss i hans hemstad. Det mesta kommer vi be hans föräldrar ordna på plats, men klänning, ring osv ordnar vi innan. Präst har vi redan, han erbjöd sig redan för 3 år sedan när vi var där.

• Thailand 08

Ojojoj...Blir ännu mer stressad när jag läser listan 2 innan och sen är det jag och fru Trul!!!Vart har tiden tagit vägen-nyss var det 6 månader kvar

• Roccosgirl

Ja tiden har bara ramlat förbi
    Men underbart ska det bli!
    Lovar att komma med lite bilder mm sen efter hemkomst!!!

• Utomlands 2008

Thailand 08 skrev 2008-01-03 20:37:56 följande:

Utomlands 2008: Frågeformuläret ang.vaccinationer och vart vi ska resa.Fyllde i och lämnade dom på vårdcentralen idag.Sist vi åkte fick vi sprutorna 1 månad innan,men jag TROR att vi har fullt skydd fortfarande.Annars får vi ta sprutorna i början på nästa vecka
    [/citat]

Jag måste vara lite trög... Fattar ändå inte vad det är för frågeformulär du menar? Vem har du fått det av? Jag har ALDRIG fått något frågeformulär från VC när jag ska ut och resa utan söker sjäälv upp infektionskliniken/vaccinationsmottagningen för att diskutera fram vad som kan behövas...
    Mamasnest skrev 2008-01-03 20:41:57 följande:
    [citat]
    Har ni någon länk till information till oss som börjar planera bröllop utomlands? Jag och min kanadensiske sambo ska alltså gifta oss i hans hemstad. Det mesta kommer vi be hans föräldrar ordna på plats, men klänning, ring osv ordnar vi innan. Präst har vi redan, han erbjöd sig redan för 3 år sedan när vi var där.
    Vad för information menar du? Sådant som vilka papper du måste ha med dig ifrån Sverige? Någon här hade superkoll på Skatteverkets sajt och gav en direktlänk dit... Tror den finns på en tidigare sida här i tråden, eller om det stod i förra (äldre) tråden...
  • Utomlands 2008

NÄmen! Vad jättekonstigt det blev!?!

Thailand 08, kanske du kan hitta meddelandet till dig i mitten av det grå fältet...

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!