Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Jag hakar oxå på här, gifter mig 10 juli på langkawi, Malaysia.
Längtar...
Har hunnit att köpa klänning och bokat festlokal när vi kommer hem.
Beachbride: God jul och lycka till på bröllopsdagen!Här längtar vi bara att det ska bli februari.....
Instämmer med Thailand 08: Önskar er en God Jul med ett fantastiskt bröllop på Julafton!
Marie79: Välkommen in i "gänget"! Skriv gärna in dig i listan (kopiera från inlägg nr 12). UnNderbara Malaysia! Har du varit där innan? Vad gjorde att ni valde Langkawi (har inte varit där själv, men i KL och på Perhentianöarna)? Har ni bokat genom någon arrangör eller fixar ni själva?
Själv drömmer jag fortfarande mest, inga konkreta planer men hoppas jag kan hänga kvar här ändå... För bröllop utomlands kommer det bli - bara en fråga om NÄR!?
Hur går det? Själv har jag fått ett oväntat problem med båten där vi ska spendera bröllopsnatten, dom vägrar att bekräfta min bokning. Suck. Blir så trött, vill ju inte spendera vår bröllopsnatt på det vanliga hotelet jag vill ju att det ska bli speciellt... Fan vad trött jag blir!
Nu ligger ringen här och bara väntar!!!
och boxen till honom
Det börjar verkligen närma sig nu!
God Jul!
Hejsan alla brudar!
Har såå lite tid nu så här vid julen så ja ville bara önska er alla en riktigt god jul!
Önskar God Jul till er alla!
marie79- välkommen till tråden.
Trul- trist med båtenn, hoppas att det löser sig
Beachbride- håller tummarna för en underbar dag i morgon
God Jul allihopa!!!
Hos oss kom tomten tidigt jag plusade på grav.testet i fredags
blivande fru s: GRATTIS!! Vilken julklapp
Ja verkligen massa grattis!!!