Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
fru Trul
SUPER!!!
Tack tjejer, är så lättad att det löst sig efter allt strul som varit. ( Ett tag var jag nästan beredd å ställa in bröllopet..)
Jag går fortfarande runt å ler löjligt här hemma för att jag är så glad.
Cyperbruden
kolla olika postorderföretag dom kan kanske ha nåt sånt. Själv köpte jag mina när vi var i Indien förra året..
Sedan vill jag passa på att välkommna senorita08 in i tråden! Här ställer vi frågor, ventilerar våran frustration, å delar våran glädje! Hjärtligt välkommen!
Finns en skit läcker bikini i nya HM katalogen!! Tror ni den hinner komma på 3 veckor om man beställer?
Sist fick jag en kjol & top EFTER resan,men dom åker med iår istället
Hur har ni andra löst det med blommor? Det mesta kan man ju ta med sig, men inte just det. Tänk om man beställer och så ser buketten inte ut som man hade tänkt sig...
mamasnest: jag gör min bukett själv kvällen innan
Oj, är du så bra på sånt? Det skulle jag aldrig klara... Baka bröllopstårtan skulle jag fixa, men inte blommorna.
Thailand 08 skrev 2008-01-11 12:54:07 följande:
Min är ju lätt att göra,men skulle inte våga ge mej på nåt mer avancerat
Jag skickar ner en bild på hur jag vill ha den till vår koordinator och så beställer hon den hos en florist de brukar använda sig av. Om nu det "värsta" skulle inträffa och den inte blir helt som jag tänkt mig så känns det inte som om det spelar så stor roll. Man får ta saker med en axelryckning och njuta av stunden!
thailand-klart du hinner få om du beställer.brukar ta ca 10 dar i vanliga fall,men beställ extrasnabbt! kostar 20 kr extra!kommer på ett par dar då.
Hej!
Ny här..... har just fått veta att jag äntligen skall få bli fru!!
Jag coh min fästman tänker smyga iväg och gifta oss i smyg. Vi planerar att göra det i Juni. Vi bestämde oss för att ta med barnen till Turkiet men blev snabbt varse om att det inte är det lättaste. Nu har jag hittat en resa till cypern och hoppas man kan ordna en liten cermoni på stranden där....... fast vet inte hur jag skall bära mig åt???
Vi vill ha det VÄLDIGT enkelt..... Vi 2, våra barn och eventuellt min fästmans syster med man och 2 barn. En välsignelse från prästen med lite fina kläder på oss och sedan glida tillbaka in på vårt allinclusive hotell......
Tror ni vi kan ordna detta? Är jag sent ute?