• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • numerafruS

Roccogirl:
    Trevlig resa och lycka till!

Fru Trul:
    Vad kul att det löste sig, verkar helt underbart ju.

Alla nya:
    Välkommen!

Cypernbruden:
    www.brandos.se/e_generated/articlelist_568_0_0_0.asp&nocache=1%2F14%2F2008+11%3A18%3A42+AM
    prova om den länken fungerar. Annars går du på www.barndos.se och så väljer du bröllopskor.

SNART ÄR DET MIN TUR, GAAAAAAAAA En och en halv vecka till avfärd

• Thailand 08

Nu är hindersprövningen inlämnad !

• Utomlands 2008

Roccosgirl: Ha en underbar "bröllopsresa"!!! Och varmt lycka till!

Fru Trul: Åh vilka underbart vacka "fejk-sandaler"! Men hur vet man att de passar när det bara finns en storlek?

MrsFellerA och aprill bröllop: Är inte så förtjust i att handla kläder via webben... vill kunna prova och känna efter ordentligt. Men varma tack för tipsen!

Thailand08: Grattis till steget på vägen mot bröllopet. Känns mer på riktigt nu kan jag tänka mig?

aprill bröllop skrev 2008-01-13 11:42:20 följande:

Thailand 08Titta vad jag tror att jag kunde... kolla i mitt galleri och se om det fungerade.
    Ditt galleri är inte synligt... Du måste ändra i inställningarna så att vi kan gå in och kolla.
  • Thailand 08

Utomlands 2008: Ja :) Dom skulle ha in pappret till stadshuset 3 v innan den borgeliga vigseln så dom är undertecknade o klara när vi kommer dit

• avil

HUR ,rent praktiskt går man till väga då man skickar efter hindersprövningen?
    Alltså ringer man till skatteverket eller går den ta hem på nätet typ?

• MrsFellerA

Själva blanketterna kan man lasta ner från Skatteverkets hemsida. Kolla denna länk

www.skatteverket.se/blanketterbroschyrer/blankett/info/7680.4.39f16f103821c58f680007080.html

Längre ner på samma sida hittar du en länk till blanketten för anmälan om namnändring.

Fyll i båda blanketterna och skicka in till ditt Skattekontor, alltså kontoret som finns där ni är bosatta. Alternativ kan ni gå in och lämna in blanketterna själv.

Blanketterna finns också att hämta på Skattekontoret, om man nu skulle vilja det.

• Thailand 08

Avil: Jag ringde skatteverket och sa vad saken gäller och fick hem alltihop inom några dagar

• fru Trul

Utomlands 2008?
    Ingen aning faktiskt! Jag har inte köpt dom själv eftersom jag redan hade köpt ett par fina sandaler med stenar på. Men om jag inte haft dom så hade jag kunnat tänka mig ett sånt fotsmycke istället...

• aprill bröllop

Nu har jag ändrat inställningarna...hoppas allt fungerar nu...

Roccosgirl skrev 2008-01-13 23:03:39 följande:
    Nu åker jag snart! Pirrigt värreHej så länge!!!
    jag vill oxå åka snart....
Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!