Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
hihi, hann nästan gratta dig på rätt dag
blivandefruS
Nu har du ju åkt - men lycka till och ha det helt fantastiskt!!!
Härligt att höra att det händer så mycket för alla er. Det får en att komma ihåg vad som komma skall. Jag sitter fortfarande och letar ställe att ha ceremoni och fest på... Känns som att man bara trampar vatten. Man kommer ingenstans... Känns nästan som att man inte ska få ihop det som man önskar. 5 måndader kvar...
Lycka till BlivandefruS.
Avil:
När det gäller klänning så har jag letat en massa bilder som jag gillar och sen ska jag gå till en skäddare som får göra min drömklänning av det. På vissa bilder gillar man kanske materialet och på en annan bild en viss skärning etc ja du fattar nog vad jag menar.
Har ägnat mig åt annat planerande förra veckan... vår dotters dop. Nu är det "avklarat" o jag hinner göra annat om kvällarna.
Fru Trul: Grattis i efterskott!
BlivandeFruS: Hoppas att ni får en fullkomligt ljuuuuuuuvlig resa & varmt lycka till! Ser fram emot rapport senare.
senorita08-japp fattar hur du menar! jag önskar ju bara hitta en enkal o framför allt billig.Som är lätt att få tag på.....då vi ju inga gäster alla kommer att ha så känns det lite "onödigt" att satsa på nåt dyrt,plus att den ju ska fraktas ihop med allt annat i resväska......vill inte ha nåt som är för påkostat...
jaja,det löser sig nog.
Ska ta mig till stan nån helg här framöver o kolla in brudbutiken i stan.De kan ju ha nåt.
Avil: tilla i katalogerna som börjat dyka upp,Ellos;halens o josefssons mm eller på deras hemsidor..Kan ju finnas nåt passande för en lagom slant
Hejsan alla blivande brudar
Är ny här och är i planeringsstadiumet av vårt bröllop. Vi tänkte gifta oss utomlands. Gärna någon sandstrand.
Tänkte fråga dig Cyperbruden 08, ska ni gifta er på någon strand för det ser så ut på bilderna eller är det något rådhus? vi har pratat om både italien, spanien och karibien. Mest för vi vill gifta oss i värmen och någon strand.
Har ni några bra tips?
Cypernbrud 08
Okej, bra man kan göra så. Men kan man bli vigd av svensk präst på stranden, vet du det? Kan du rekommendera något bra hotell när man har småbarn.