• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • Thailand 08

Roccosgirl: Grattis
    Mrs K:Min ska ha ljuskostym o vinröd slips enl.bild i mitt galleri

• avil

MrsK-vi vet ej...men typ nån linnekavaj kanske ,eller ljusa linnebyxor o nån finare skjorta till.
    Kommer ju vara rätt varmt! antagligen.
    vi vet ej...o vet inte vad barnen ska ha!?
    Bara nå söta shorts o skjortor på pojkarna,o 12åriga dottern får väl välja.men gärna nån klänning.........

• MrsFellerA

MrsK
    Min kommer att ha på sig ett par biega bomullsbyxor och en vit skjorta i lin/bomull. Brunt skärp och ett par biega tygskor.

• igelkott

Hej!Är ny här och fick syn på er tråd.Undrar om nån kan ge tips på nån som anordnar bröllop utomlands.Är intr av ex Thailand, eller liknande. Finns det någonstans där man kan gifta sej direkt på strand eller liknande utom att först gifta sej borgerligt hemma?Har kikat lite på bla Koh Lanta, nån som varit där eller ska dit?Vill gärna veta så mkt som möjligt!!Vilka priser handlar det ungefär om?Många frågor!!tar även gärna emot tips på hemsidor från arrangörer av bröllop utomlands!

• Thailand 08

igelkott: i Thailands tråden finn det tips,många har anlitat en firma på Koh Lanta

• MrsFellerA

Som Thailand 08 sa - här finns vi!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2598939.html

Det finns, vad jag vet, två olika företag (svenska) som hjälper till att annordna bröllop på Koh Lanta. Vill man kunna efterregistrera sin vigsel i Sverige, för att få den giltig här, krävs lite pappersarbete, men det är inte så farligt. Det som ska fixas i Thailand kan du få hjälp med, utav ovanstående företag.

Titta in till "vår" tråd så kan jag garantera att det finns många som kan hjälpa med frågor.

• Roccosgirl

Tack för alla grattis
    Är bara hemma på lunch och tittar in här som hastigast! Info och bilder kommer i helgen

• eveluscious

hej! Får man va med här? Vi har planerat det traditonella kyrkbröllopet men har börjat överväga en snabbivigsel följt av en resa eller vigsel utomlands.

Är studenter så budgeten är tajt, ca. 20 000:- max! Är såååå sugen på Thailand med sambon menar att "alla" åker till Thailand. Har hittat en resa för ca. 17 500:- för oss båda 15 dagar i Hua Hin flyg + hotell. Finns det billigare?

Har ni andra bra tips?

• eveluscious

Ja det är inget lyxhotell....bara FF+ (hos Fritidsresor därav F'n)
    Men hoteller har pool och frukost ingår, i Hua Hin. Är det ett "dåligt" ställe? Vi vill sola bada, upptäcka vackra stränder, åka på båtutflykter, snorkla osv.

Thailand 08 skrev 2008-01-31 18:15:53 följande:

eveluscious: Det var billigt.Vi gav 17-18000 för bara flyget i sommras
Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!