• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • fru Trul

Jösses, hade tagit ledigt idag för jag fyller år å dessutom så behöver jag ut på stan å handla lite småsaker. Precis innan jag ska gå så ringer telefonen å då är det från blomsteraffären å dom undrar om jag är hemma idag för nån har tydligen skickat blommogramm till mig! Dom kunde inte säga vilken tid dom kommer bara att det blir efter kl 12. Så nu sitter jag hemma å väntar otåligt. ( Jag är ju så himla nyfiken, suck.. )

• Thailand 08

Grattis på födelseda´´n och trevlig resa om vi inte hörs innan.Ska vinka till dej i Indien från thailand o lyckönska bröllopet.Vilken tid blir det ni vigs?

• fru Trul

Thailand 08 skrev 2008-01-25 13:08:41 följande:

Grattis på födelseda´´n och trevlig resa om vi inte hörs innan.Ska vinka till dej i Indien från thailand o lyckönska bröllopet.Vilken tid blir det ni vigs?
    Tack så mycket gumman! Vi vigs halv 5 lokal tid (12 svensk tid) för solen går ner vid 6 å vi vill gärna ha dagsljus till fotograferingen efter cermonin.
    Vilken tid vigs ni?
  • Thailand 08

Kl 3 thailänsk tid.Fotograferingen skulle ta 1,5 timme.Då är vi i lagom tid på restaurangen,solen går ner vid 6.vill ha massa foton på solnedgången oxå

• MrsFellerA

fru Trul
    Grattis på födelsedagen! Har du fått några blommor ännu?

• Mamasnest

fru Trul: Grattis på födelsedagen!

• fru Trul

MrsFellerA skrev 2008-01-25 13:46:25 följande:

fru TrulGrattis på födelsedagen! Har du fått några blommor ännu?
    Tack så mycket! Nu kom blommorna, dom var från min farmor. (Jag som nästan trodde gubben fått hjärnblödning å beställt blommor till mig....) Dom var jättefina! Nu måste jag rusa iväg på stan å shoppa lite.
    Kram på er!
  • cypernbruden08

Idag har vi fixat våra pass, å lillgossen min va såå söt på kortet! lillspjuver
    var också å lämnade in hindersprövningen å kollat på vigselrummet på stadshuset, så nu är den biten klar iaf.
    och nästa fredag får vi hämta mannens ring
    går framåt här!

• avil

Fru Trul-grattis!!

Cypernbruden-härligt.
    Än händer liksom inget för oss.
    Måste ju fixa allt,men närmare. Både pass o hindersprövning o kontakta fotografen igen-OCH bestämma kläder ....
    och ring.....och,och,och.
    Vi har inte gjort just NÅT....än.
    Men det är lugnt.Bara jag kommer på kläder så är jag glad.
    restenb är ju det "trista".......

• numerafruS

Nu är det nära, bara 6 timmar tills taxin kommer!

Måste försöka sova lite men jag tror det blir svårt

Appropå ringar så var jag in med min för jag var övertygad om att det var fel storlek. Det var det intet och när jag sa att jag var gravid så log hon bara och sa att det nog inte var läge att förstora den just nu

Fru Trul:
    Grattis på födelsedagen!!!

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!