• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • cypernbruden08
    avil skrev 2008-01-18 06:11:30 följande:
    cypernbruden-men det HAR de ju,vigselrätt,man kan gifta sig borgeligt på kommunhuset där.......mot en kostnad då.
    Jo nog vet ja att man kan gifta sig borgerligt i rådhuset där, men ja menar att dom inte har vigselrätt i kyrkan. Sen står de ju så på deras hemsida med. Och att betala några tusenlappar för att gifta sig där borgerligt, de gör ja inte.. Speciellt då man kan göra de gratis hemma.
  • Mamasnest

Åh, jag känner mig så glad. Jag har hela tiden velat gifta mig den 11 juli eftersom det då är 5 år sedan jag träffade min sambo för första gången. Pga semester och liknande så har vi trott att vi inte kan åka förrän i slutet på juli, men nu visade det sig att vi måste åka mellan den 7-20 juli. Kanske går det att få till det den 11 nu?!

• Thailand 08

Mamasnest: Vad kul hoppas det går bra.
    Jag har sån resfeber!! vill börja packa
    Kanske bäst att prova bikinin idag,ifall man måste skaffa en ny

• numerafruS

Min sambo var och hämtade ringarna igår så vi provade dem när jag kom hem från jobbet. Hans satt bra men min satt tajt och det gjorde den inte när vi var och provade ringarnan.

Nog för att jag är gravid men det var bara en månad sedan vi provad och beställde ringarnan och då när jag provade satt den lite löst dessutom. I går höll jag knappt på att få av mig den Jag lär ju heller inte bli speciellt mycket smalare om fingrarna de närmsta 8 mån och det är ju trist om jag inte kan ha min vigselring på handen det första året vi är gift.

Vet inte riktigt hur jag ska göra...

• numerafruS

I dag är det Roccogirls stora dag!!!

Jag håller tummarna för er, hoppas ni får en helt underbar dag

• avil

cypernbruden08-ja,förstod nästan att du menade så!! men vissa tror att man inte kan vigas alls där...o det är ju inte så.
    Nä,vi gör ju som ni,viger oss i sverige före,för att det är gratis.

• MrsFellerA

blivandefruS

Tråkigt! Vet inte riktigt vilket råd man kan ge. Hoppas att det blir bättra snabbare än du tror!

• avil

blivande fruS-så kan det ju vara vid graviditet,dessvärre! jag har inte haft förlovningsringen på ca 3år på grund av graviditet o amning o ny graviditet.........
    Du kan samla på dig vätska,redan tidigt.
    antingen förstorar ni den redan nu,så du kan ha den.Eller så får du ta en annan större o ha istället för vigselringen.

• Utomlands 2008

Kunde inte komma in här på BT tidigare idag...

Så nu blir min gratulation tyvärr försenad, men iaf: Varmt gratis till bröllopet Roccosgirl! Hoppas att ni har haft en härlig dag!

MrsFellerA: Ja lika fint - eller ännu finare!

Mamasnest: Hoppas att årsdagen kommer funka!

BlivandeFruS: Trist... Har tyvärr inga bra råd att komma med.

• Thailand 08

Ja fasen vad det krånglade igår! Blev så jäkla irriterad!!! Och nu har grannen efterfest så jag vaknade av det *arg*

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!