• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • Fröken förväntan
    Bra initiativ!
  • september2008

då har jag oxå hittat hit

• Ickaflicka

Oj, redan? Här är jag!

• aprilsolen

Tiden går fort! Fast jag fattar inte alls det här med att trådarna måste stängas...
    Well, vi kommer ju hinna starta några till innan det verkligen är dags i september

Imorgon ska jag besöka en brudklänningsaffär för första gången, läskigt och pirrigt...

• Ankan80

Det var som tusan. Trodde trådarna var öppna så länge det var någon som höll igång dem.

Här är jag i alla fall

• Fröken förväntan

Vad gör all septemberbrudar nu? Någon som planerat något nytt, inhandlat något spännande, bestämt något viktigt (eller oviktigt)? Själv känns det som det går lite på tomgång just nu. Vill ut och prova klänningar men lyckas inte hitta tiden innan jul, så jag får väl härda ut ett tag till

Jag surfar mest runt efter inspirationsbilder och bra-iga låtar och läser roliga, bra och konstiga inlägg på BT

• Ickaflicka

här är det tomgång också! jag körde igång stenhårt med planeringen, men nu har jag tappat orken lite, just när jag tänkte börja prova klänningar! men snart så!

• aprilsolen

Vi har tagit det lugnt med planeringen hittills, men helgen före nyår kommer vi båda att resa ner till skåne och har bokat in visning av två festlokaler. Det ska bli jättekul att titta och sen bestämma sig. Och på söndagen före nyår ska vi gå på gudstjänst i kyrkan vi funderar på och det allra bästa är att den prästen jag funderar på att önska, som döpt mig men som jag annars inte känner till, håller i gudstjänsten! Två flugor i en smäll, både titta på kyrkan och "provlyssna" på prästen!

Svar på tråden September 2008, del 2