God kväll till tråden
Förlåt tjejer att jag lämnade er med en oavslutad kaninhistoria, men en timme efter inköpet skulle vi på teater och på torsdag bestämde vi plötsligt att nu sticker vi till Tallinn. Det var nog dags för en kryssning, god mat, dryck och shopping
så nu är jag tillbaka, genomförkyld (fruktansvärd kyla och vind, usch!) och en lycklig ägare till nya mössor, halsduk, hatt och parfymer
Det blev en 15 veckor gammal dvärgvädurskille, vit med svarta fläckar och prickar, en riktigt spräcklig historia. Han är lite skygg och blyg, inte så van vid folk, men det kommer nog att gå bra när han fått vara hos oss lite. Han älskar att vara ute ur sin bur, springa på mattor och övar för fullt hur man hoppar på parkettgolv. Ikväll har han varit ute medan maken sett på teven och är för tillfället riktigt uppspelt. Man såg en ledsen kaninmin när jag satte honom tillbaka i buren eftersom han behövde bajsa, men nu är han ute igen! Hur som helst, roligt att ha honom!
Nattson, jättestort grattis till plusset! En ny plussvåg i tråden, hurraaaa
Lappis, vilken spännande vecka det kommer att bli! Jag kommer att sitta här och vänta på rapport varenda dag för att nu är det verkligen din tur! Håller redan tummarna!
Liten, trist med förkylningen, mend det är nog bra att du håller dig hemma. Den här kylan gillar jag inte.
Telis, vet du vad din smärta vid ÄL beror på?