• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Aha nu såg jag!
    Jag är lite sen...

• Lapinette

Förresten, är det någon som vet hur det går för nenne?!

• Telemarkgrrl

Lappis och Sweet, man väcker dom med hjälp av hormonsprutorna men dom kan ju vara olika svårväckta. En del sover lätt och andra vaknar inte ens av blixtnedslag.

• Lapinette

Telis - du var skaka lite på höfterna, kanske de vaknar då ?!

• Telemarkgrrl

Nu har jag fått ett preliminärt schema av min (och Lappis ) läkare. OM det hålls (dvs OM jag blir nedreglerad och sen blir lagom stimulerad, inte för mycket och inte för lite, och OM dom kan få ut äggen och OM dom överlever och blir befruktade och OM dom delar sig som dom ska....) så KAN det bli så att jag får testdag när jag är i alperna i två veckor. Så då får ni bita på naglarna länge. Fast det kan ju också ha gått snett lååååååååångt innan dess. Det är ganska många OM som ska klaffa.

• viktualia

oooops.. kanske snabbt ska tillägga att Telestubben inte har några som helst likheter med feta magdansöser...

• Telemarkgrrl

Snarare sån här höftskakning i såna fall: Banana Skiing

• Telemarkgrrl
    viktualia skrev 2008-01-07 14:26:26 följande:
    oooops.. kanske snabbt ska tillägga att Telestubben inte har några som helst likheter med feta magdansöser...
    Å jovars, jag kände igen mig kanske väl på den där smajlisen.
  • Lapinette

Telis - vad skönt att du har testdag när du är iväg på semester. Förhoppningsvis så har du då helt andra och mycket roligare saker att ägna dina tankar åt för det värsta under hela processen var just dagarna fram till BIM. Och du ska se att det kommer att gå vägen med alla dina OM. Förstår dock hur du tänker, kunde lika gärna ha varit jag som skrivit det du skrev.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag