hej Muggles raringen...
jag tror att han får för lite mat jag med - på dagen alltså. Grejen är ju att han spyr ju fortfarande, så jag vet inte hur jag ska proppa i honom, man mår ju nästan illa av hur mycket de ska ha... ja ja. Men jag ska testa att ge honom mer och i natt var jag så arg när han vaknade att jag sa till honom med barsk ton att nu får du baske mig somna om och inte komma upp till mamma, du är stor pojke nu, döm om min förvåning när han somnade om! Jag ska testa detta igen i natt.
Sen är det precis som du säger att napp och bröst är helt galet att de får vänja sig att somna vid, jag gjorde misstaget att amma honom till söms, och när han vaknar och tutten inte är där blir han juu galen och skriker och är ledsen till jag ger honom bröstet igen... men nu ska jag försöka jobba bort detta.
Jag vill sluta amma nu, nu har jag gjort det i över 6 månader och det räcker, så i samband med att jag fasar ut amningen så ska jag försöka få till det med annat så han blir nöjd... vi får se.... går det så går det ....
Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter! Uppskattas!
Stor kram till dig från en trött Cicci (jag tror jag har lågt järnvärde med, måste köpa mer Niferex så jag kvicknar till)...
Någon som vet detta med kaffe, om jag dricker mycket av det, påverkas barnet?
jag märker inte någon skillnad från när jag dricker 1 kopp eller 5 koppar på honom iofs...
Ja ja... nu håller han på att få tänder, så han är lite grinig, ska man vara mer gosig med dem då och låta dem ammas och sova i mammas säng?
Min bvc har jag inte fått tid till på 100 år och de svarar inte heller...
jag gillar inte bvc!