God fortsättning!
Jättestort grattis till Liten och Mrs_B och jag väntar med skräckblandad förtjusning på era förlossningsberättelser! Skönt att höra att allt gick bra
Piggelin, jag blev oerhört tagen av din förlossningsberättelse, herregud, har inga ord! Du är väldigt stark och jag förstår de blandade känslorna mycket bättre efter att ha läst det som du har varit med om.
Kommer nog att bifoga din förlossningsberättelse till mitt förlossningsbrev om jag någon gång får förmånen att föda barn, typ så här får ni absolut inte göra. Bäst att skriva ut redan nu
Muggles, vilken oförskämd människa du har råkat ut för, grrr! Blir inte förvånad att det var en kvinna heller
Telis, jag är kvar här fast hinner inte skriva så mycket. Hade väldigt mycket på mitt extrajobb nu, det verkar hända mycket i vårdsektorn efter helgerna. Men jag hoppas att jag kan vara här lite mer nästa vecka. Hur går det med ivf:en? Vilken klinik har ni valt?
Brudsommar, supersöt bild på lilla Iris!
Sweet, skönt att höra att resan tillbaka gick bra och att du mår lite bättre idag. Pyret i magen är säkert kärnfrisk och det kommer Nupp/Kub att visa. Håller tummarna!
Page, har tänkt mycket på dig. Hoppas att allt är bättre med er, skriv och berätta gärna mer om du vill.
Nattson, jag har egen ägglossning och en menscykel som fungerar som en klocka
Pergotime ska väl förstärka det hela, men jag känner faktiskt som Lappis, jag har nog gett upp. Får se när det går upp för maken att vi ska adoptera i stället, inte bara en kanin utan även en bebis
På måndag ska vi iaf till Sophiahemmet och diskutera en ev ivf och andra alternativ. Jag kan tänka mig max en ivf (som säkert inte fungerar), sedan är vi framme i landstingets evighetslånga kö för ivf någon gång i december 09. Typ... får ta en sak i taget och känna efter.
Usch, vad dystert det blev. Nu ska jag ta ett glas vin