• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Har en resa per månad inplanerad! Allt för att fokusera på annat .

• Tinga

Telis - om du redan nu tänker på knark i skolan kan jag förstå att det känns läskigt att tänka på barn! Fnissade för mig själv när jag läste ditt inlägg.

• Mrs  B

Muggles
    Det var ju precis så vårt MF upptäcktes för ett år sedan. Inget roligt alls ska jag säga.

Telis
    Ja, jag hoppas också på att det går lite lättare att föda denna gång. Värkarna har börjat så smått känner jag.........

• Telemarkgrrl

Tinga, jag tänker aaaaaaaalldeles för mycket. Det är därför som vi inte har kommit till skott förrän nu. (Eller för 1,5 år sen rättare sagt.)

• Telemarkgrrl

Spännande värre, Mrs B! Lyckatillkram!

• Mrs  B

Telis
    Tack tack, vi får väl se om det kommer igång nu eller när det nu blir.......

Spännande i alla fall!!!!!!!!!!

• Lapinette

Spännande!!!! En till trådbebis på gång.

• MSW

Nu har jag fått tag på en barnmorska iaf.. Och fått tid till inskrivning och lite snabbt blivit "fram flyttad" till att vara i vecka 10nånting ist för vecka sju som jag trodde..
    Nu ska jag ta ändan ur vagnen och gå ut och gå en runda!

• Tinga

Mrs B - hoppas att du får en så "behaglig" förlossning som möjligt! Lycka till!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag