Page - vad roligt att se dig härinne igen! Du har varit saknad!
Izzie, STORT grattis till lilla tjejen!!!
Vänner & Oms - håller med om det där med frånvaron av himlastormande känslor ism förlossningen. Jag var dessutom så "borta" när hon kom ut att jag inte ens tänkte på att kolla om det var en tjej eller en kille..
Liten - inget utbrott 24 h innan, iaf inte vad jag kommer ihåg. Dessutom så satte det ju igång vid ett-halv två på natten, så 24 h innan dess, så sov jag antagligen min skönhetssömn
Pirr - en fördel med Bugaboon jämfört med UJ är att Bugaboon har vändbart handtag, vilket jag tycker är himla smidigt att ha. Min brorsa har också kört med Bugaboo (deras tjej är 1½ nu) & de har varit supernöjda hela tiden, de med. Det där med att barnet måste ha böjda knän i sittdelen har jag inte haft en tanke på, får väl se om det är ngt som stör så småningom. Inget som brorsan klagat över iaf.
BS - japp, här på västkusten friskar vindarna i riktigt ordentligt. Paraply är bara att glömma höst- & vintertid, blåser ut&in & går sönder direkt...
Ingen snöstorm här, dock några snöflingor innan idag.
Var på mitt årliga besök hos tandläkaren idag & jag har hört talas om att många åker på hål i tänderna under graviditeten (pga det ständiga småätandet/illamåendet), men allt var i finfint skick, inte ens tandsten! Så min tandläkare konsterade att jag förmodligen inte haft ngt överdrivna mat-/sötsaksutsvävningar under garviditeten