• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Tinga

Page - Junilejon och jag plussade också under november; har bestämt för mig att det var någon till, men kan tyvärr inte komma på vem. Denna "någon" får väl skrika till isåfall!

Sen har det ju fötts flera trådbebisar; Moppy - son, Piggelin - dotter, Oms - dotter och Storasystern - son. Hoppas att jag inte glömde någon nu!

Sen har även MSW plussat nu i jul.

Telis ska göra IVF i början av 2008.

Tror att det var de viktigaste nyheterna.

• Oms

Vänner - nu har ju jag inte världens bästa minne pga all sömnbrist (blir ca 3,5h/natt) men vad var det ni tog tag i ang prinsens sömnproblem, har ni kurat enl Anna Wahlgren eller annan metod? kul att det fungerade iaf! *minns inte vem som gjort vad märker jag*

• Page

Lägesrapport: Mina serotoninvärden är förmodligen som hos en nästan vanlig människa och jag känner för att prata hejdlöst igen=bra! Maken har förvandlats till en blodfattig tunnis som är grymt uttråkad av att sitta hemma=ok!

• Page

Åh Tinga! Jag missade ditt pluss! GRATTIS! Guuuud vad det har hänt saker! Kul!!

• Tinga

Page - tack! Och grattis själv till at du och maken verkar ha hittat tillbaka till någon form av vardag, även om den kanske ännu inte är riktigt så vardaglig som ni skulle vilja ha den.

• Page

Är det bra med alla prinsar och princssor? Och alla pluss? Och hur går det med Lapinettes embryon? Och hur är det med Frejis? Och Sweets dögulliga katt? Och, och, och....! Vickan kommer att bli grymt utfrågad på onsdag!

• Tinga

Page - Lapinette har även gjort en misslyckad IVF, men det kanske inte är något att basunera ut. Å andra sidan väntar FET coh eventuellt ny IVF till våren, så där finns ju chanser kvar.

• Tinga

Aha - du kände redan till Lapinette! Visste inte riktigt hur det låg till med den saken. Det var ju i samma veva som plusvågen.

• Tinga

Nu tror jag att jag ger upp försöken att sammanfatta - den som tycker att den har något att berätta får själv göra det, helt enkelt! Ursäkta om jag gjort någon ledsen genom att glömma att ta upp något; det var absolut inte meningen isåfall, utan enbart ett utfall av glömska.

• Page

Jag hade en enorm tur att halka in på en mycket informativ sida nån gång innan jul så jag såg de roliga nyheterna om nya trådbebisar och de tråkiga om Lappis ivf.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag