• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • viktualia
    Lapinette skrev 2008-01-03 16:27:30 följande:
    Hmmm...kanske kan jag tänka mig...låter intressant!
    *asgarv* alltså: det närmaste halvåret är alternativet fortfarande INTE skarpt läge utan p-piller.... fniss fnisss
  • Izzie

Hej! Ville bara berätta att min lilla Matilda kom på nyårsafton! Jag som var så säker på att det var en kille

Min förlossningsberättelse kommer

• Page

Izzie, grattis till nyårsbebisen! Vilken sida av aftonen kom hon?

• Tinga

Izzie - stort grattis till din lilla tjej! Så hon valde att bli en -07:a, trots allt!

Ser fram emot förlossningsberättelse så småningom!

• Tinga

Page - vad kul att se dig här, också, även om du inte har någon födsel att rapportera! Hoppas att det nya året börjat bra!

• viktualia

Page - får jag leka med dig på onsdag?

Izzie - försökte skicka en kramgubbe... nytt försök: Hug 2

• Page

Vickan, nämen har din sexlust försvunnit och hunnit att komma tillbaka? Jösses vad jag har missat! Försvann den på grund av hormoner eller är det fortfarande beslutet som spökar? Har ni haft en givande diskussion angående barnfabriken?

• Page

Jag leker hemskt gärna på onsdag Vickan!

Tinga, kul att bli sedd! Det nya året har börjat segt, och med en Cuba libre-baksmälla...

• viktualia

page - det var nog stress och snurr plus p-pillerslutet som spökade. Nu är det ordning på allt och sexlusten är tillbaka. Nån givande diskussion om bebisfabrik har vi inte haft, jag fick jobbet och siktar på att inte bli gravid under provanställningen (de första 6 mån). Så djuppratet får vänta till sen

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag