• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

nenne - nu har jag fördrivit tiden och läst om alla tjejer som stått och glott med fickspegel på musen. Kan ju själv inte göra detta akrobatiska trick förrän i nästa vecka.

• pirr!

Hahahahahahahahahhahahhahahahhaha!!!

Ska titta såfort jag får möjlighet.. spegel blir en nödvändighet!
    Tänk att det finns fler symtom som VÅR TRÅD inte upptäckt!! Trodde vi hade patent och hittat alla som fanns.

Nenne- du är helt klart ett underbarn i underhållning! Pratar du som du skriver skulle du kunna sitta i radio eller köra fullsatta shower på flådiga salonger utöver krönikörsjobbet
    Alltså om du är sugen på karriärsbyte?

Moppy- vad kul att höra från dig! Stort grattis och vi ser fram emot mer info och kanske en bild i galleriet?

• pirr!

aaah, missar alltid all aktivitet!

Ha en skön helg!

Tittar in lite senare.

• nennesjuttioåtta

hehehe Pirr! Tack! Jag snarare skriver som jag pratar, vad nu det är för skillnad, hahahahah!!!

• nennesjuttioåtta

*nynnar på en känd julsång*
    P-L-U-S-S-A

P-L-U-S-S-A

P-L-U-S-S-A

nu så ska vi pluuussssaaaaaaa!

• nennesjuttioåtta

Nu ska jag snart på symfoniorkesterns julkonsert och mysa med mannen. Sen ska vi hem och jämföra muffen med NCS-kartan. Jag hoppas på aubergine!

• nennesjuttioåtta

Am - hahahah, ja, en spegel underlättar onekligen. Jag hade ingen utan fick dra lite och det bör nog undvikas. Man kan nog även konsultera maken. Fast det finns risk att det blir liiiite för tekniskt (hmm, fast de brukar väl vara teknikintresserade?!?!?)

• nennesjuttioåtta

herregud, så snart jag är inne här så bara sprutar det ut inlägg. Eller in. Det börjar gå runt i huvet!

FREDAG!! WEHOOOOO!!

• Mrs  B

Hej hopp!

Nu har jag varit busig idag.
    Lämnade sonen på dagis klockan nio i morse som vanligt och sen åkte jag och hämtade min mamma i stan. Därefter åkte vi till grannstaden för att handla lite julklappar. På vägen hem fixade jag sedan frimärken till julkorten, köpte mat på McDonalds, träffade maken på hans jobb och tankade bilen.
    Var på dagis igen klockan tre.

Nu har jag dammsugit huset, grillat kycklingfiléer i ugnen och dukat inför sonens kalas imorgon.

Är helt slut och det ska ju jag inte vara just nu, men ibland blir det bara så tyvärr.....

Grattis Moppy!!!!!!!!!!!!
    Trist med kejsarsnitt kanske men skönt att allt gick bra.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag