Liten: Tack för receptet, vi tänkte baka lussekatter i helgen (lite sent egentligen, men men..
) Och tänkte att det vore trevligt att testa ditt recept..
Nenne, tråkigt med huset vi får hålla tummarna hårdare för att ni får "det andra" i julklapp då..
Jag verkar också använda samma cykel som ni andra, räknar med tantbesök i faggorna kring jul jag med.. Konstigt att så många kan ligga så jämt...
Vickan: Ääääntligen händer det något ang jobbet!! Dom har juh verkligen inte bråttom, men så länge det blir du som får det så spelar det juh lite mindre roll att det har tagit tid..
Piggis: Roligt att det går på rätt håll, men jag gissar att "hårkontot" kommer övertrasseras relativt omgående när du har fått tillräckligt med hår så det går att göra någonting med det, antar att det blir ännu roligare då..
Junilejon: Inte bra att du varit sjuk..
Men roligt att se dig här inne igen och att du och vindruvan*fniss* mår bra..
Moppy!! STORT GRATTIS!!! Låter mysigt, även om ni har vänt på dygnet..
Ang. juklappar har jag ev. något kvar att köpa till min kusin som är 11, och mannens svåger.. Sen ska vi fixa några fina kort från bröllopet och sätta i ramar.. Sen är det nog färdigt (brukar komma på i sista minuten att jag glömt någon..
)Till mannen har jag köpten en sådan kudde som formar sig efter kroppen.. Då han har ont i ryggen en del..
Nahe, nu är det nog dags att göra sig i ordning för jobbet.. Och i kväll ska vi ha julfest, ska bli skoj, men får väl se vad vågen säger efteråt, blir juh julmat...