Glad Lucia på er allihopa!
Vilken mysig början på din föräldraledighet, Liten!
Fick förresten en rolig association när du skrev om cookies & "mannens burk" - min första tanke var att mannen & du har olika egna kakburkar & att du snattade cookies från hans burk
Som Muggles skrev igår - så träffade vi Cicci & Victor igår. Superkul att träffa dig IRL, Cicci!!! Verkligen roligt att du kom ner & hälsade på!! Mysigt att du & Muggles med resp. telningar kom förbi här hemma & trevligt att spankulera runt på Lisebergs julmarknad en stund sen med! Du var precis lika trevlig som Muggles skvrallrat om förut
Hoppas att resan hem gick bra också!
Liten - bullarna blev verkligen goda!! Tar gärna cookies-receptet jag med, om jag får
Muggles förresten, så otroligt rar & omtänksam din man är som kom upp & gjorde nattmacka & tände ljus mitt i natten
Vilken klippa!
Nenne, trist att ni missade huset
Vickan - spännande med jobbet, låter ju som om du har stora möjligheter att få det?!
Tinga - vad mysigt med lussefirande på jobbet! Håller med om att man går runt & myser hela dagen sen! Tack för meddelandet förresten - kul att länkarna kan vara till lite inspiration! Anledningen att jag känner till ditt namn förresten är att ngn i tråden berättade att du har samma namn som Vänner, & Vänner har jag ju träffat några ggr IRL
Du frågade förresten om håret (på huvudet
) häromdagen. Det växer!! Började växa igen ngn gång i oktober & nu har jag mest bara en kal fläck i nacken. Mao, det är på G!!! Bara några cm än så länge, men på väg åt rätt håll, helt klart. Stooor skillnad mot hur det sett ut innan! Håll tummarna att det inte får för sig att trilla av igen
Snart kan jag nog tom gå till frisören & fixa det lite grand! Snacka om att mitt frisör- & hårprodukt-konto varit superlågt i år... Alltid ngt