Oms - stort grattis till dottern!
Piggelin - Otroligt fin bild på er i galleriet! Hoppas jag sagt grattis, men om inte kommer här ett GRATTIS!!
sweet - Han ser ju ut som du!! Jaja, det låter säkert knäppt, men jag tycker ni är jättelika!!
Alla kattungar är supersociala och vilda, han kommer att lugna sig när ni kastrerar honom (vilket jag antar att ni ska göra?).
Men passa på och njut också, för de är aldrig så charmiga som när de är små.
lappis - Jag brukade ju ha lite rödbrunt innan mensen kom igång, men när jag faktiskt plussade hade jag INTE det. För dig är det tvärtom, du brukar inte ha det, och nu när du ska plussa är det lite annorlunda. Det har jag bestämt.
start - Förlåt att du inte ens fick en rad i brevet jag skickade, var lite disträ när jag gjorde i ordning det i fredags... Hoppas den funkar på dig också! Hur som helst är den superskön på läpparna.
Moppy - Träligt att bara vänta, hoppas det kommer igång snart så du får träffa din lill* också!
Vi har varit på tillväxtUL idag (standard vid ivf)! Conny växer som han ska, ligger på -13% vilket är helt ok (-20% till +20% är "normalt"). Frågade och risken att han blir en 5-kilosbebis är väldigt liten.
Han ligger fortfarande med huvudet neråt och sparkar upp mot revbenen på höger sida. Inte bara skönt.
V32+0 idag!
Frejis & Piggelin - Otroligt jobbigt med vattenskador! Speciellt när någon annan orsakat det (även om det såklart är bättre att någon annan får betala...).
BS - Lider med er och hunden.
Kram!