• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Liten med Mindre

OK, det andra meddelande kom lite konstigt - var tänkt efter det första om läkare, och så kom Sweet in med ett varmt inlägg...

• Lapinette

KRAM SWEET - nu börjar jag gråta igen! Ska nog undvika den här tråden idag.

• Mrs  B

Frejis

Håll ut bland alla läkarbesök med mera, det ger sig nog med tiden!

• fru AM
    Lapinette skrev 2007-11-28 13:48:15 följande:
    Ja...äen om det bara blir vi två så får jag vara jäkligt nöjd ändå.
    Det tycker jag var väldigt fint uttryckt, väldigt moget och klokt. Det är ni två - glöm inte det! Och när ni blir tre eller fler så är det fantastiskt. Kram igen! (vilket kramande det är här inne i dag - men idag behövs det!)
  • Tinga

Frejis - det ligger mycket i uttrycket "man måste vara frisk för att orka vara sjuk". Hoppas att du orkar stå på dig, så att du får den vård du behöver. Kram!

• sweetstreet

Lappis!
    Du har mail!!!!!!

Om du fortfarande kollar din gamla Yahoo-adress....

• sweetstreet

Shit nu har jag inte tid att hänga mer här....!

men KRAM till er alla! Sjuklingar, och ni som slåss mot vården! Illamåningar och ni som har andra kroppsliga eller andra problem,

Och Liten!!!!
    jag skrattade när jag läste ditt tå-inlägg efter mitt!!!!! Det är ju DET som ÄR tråden ju!!!!!
    Allt stort blandas med smått. Alla hjärtesorger med mer kroppsliga åkommor. Högt och lågt!
    Det är ju VI som är tråden!!!!! Och då blir den just så'n! Fantastisk underbar!!!!!!

• Frejis

Lappis - jag vägrar att gå med på att du och maken bara blir två även om ni verkar vara ett alldeles underbart par. Det måste fungera någon gång och det kommer att göra det även om det inte känns så idag. Den här negativa statistiken måste ju vända någon gång! Kramar

• Frejis

Tack för alla snälla ord tjejer, men det känns bara för mycket ibland Ska iväg till veterinären och hämta Ninja som har blivit kastrerad idag - hoppas att han klarat sig bra!

Kikar in senare ikväll.

• Liten med Mindre

Se där - små-Ninjor blir i alla fall aldrig. Hem och gosa med kaninen Frejis, så kanske han förlåter er så småningom.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag