• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

jag vill också bli gravid bara mannen tittar på mig med sina bedjande rådjursögon *orättvist som FAN*

• Liten med Mindre

Och jag som fått för mig att Syrran, Moppy och Koko kollat på UL att det skulle bli killar?

Fast min gravid-fantasier ska man ju inte lita på förstås.
    Ska nog gå hem nu. Huvudet känns fyllt med råge.

Trevlig kväll!

• Liten med Mindre

Nenne då skulle du säkert ha ett helt fotbollslag vid det här laget.

• nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2007-11-28 16:41:22 följande:

Nenne då skulle du säkert ha ett helt fotbollslag vid det här laget.
    hahaha, ja herregud det har du rätt i.
  • nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2007-11-28 16:40:41 följande:

Och jag som fått för mig att Syrran, Moppy och Koko kollat på UL att det skulle bli killar? Fast min gravid-fantasier ska man ju inte lita på förstås. Ska nog gå hem nu. Huvudet känns fyllt med råge.Trevlig kväll!
    Ni har inte kollat det, va? Det låter som nåogt väldigt frestande men ... vet inte hur vi ska göra om det blir aktuellt någon gång.
  • fru AM

Moppy: Det låter som du är helt riggad inför förlossningen! Håret tvättat, naglarna målade ... Har du vaxat bikinilinjen? Det är ju liksom den delen av kroppen som kommer stå i fokus snart

• fru AM

Lite plumt kanske ... har just tagit ettglas vin för att fira mannens hemkomst från jobbet (alltid ska man fira nåt!) och då blir jag lite så där...!

• viktualia

AM - shitt vad avis jag blir! Jag vill också dricka vin och inte sitta här på jobbet och muppa.... jajaja... ska på julgala med jobbet på fredag så då blir det nog drag under galoscherna... !!!!

• BrudSommar2006

Moppy, lycka till hoppas att du inte behöver vänta så länge till.

Vill också ha ett gostroll!!

Lapinette, vilken snäll make du har, han verkade väldigt trevlig när jag träffade honom, vi satt ju vid samma bord på släktingens bröllop. Ring henne förresten, hon är bra på att peppa!

Är det för att det inte är några hormoner inblandade som chansen är mindre vid FET?

MrsB, kan du inte hitta mig också på FB, genom Vickan! Eller så får jag se vilka som senast hittat henne och se om jag kan lista ut vem du är.

Önskar att vi fick ordning här hemma snart men det är mycket kvar att packa upp och jag får ju inget gjort på dagarna...

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag