• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Tinga

Vickan - med tanke på hur stor skillnaden är i ansiktet kan jag tänka mig resten!

• start september

Lapinette,

jag finner inte heller ord. Du verkar ändå stark i det och det är imponerande. Du verkar ha valt helt rätt make också, men lite otur att han var borta nu. Rå om varann ordentligt när man kommer hem.

Jag håller tummarna för vilket sätt ni väljer att gå vidare.

• Oms

Hej hej *kikar in o vinkar*

är hemma nu m världen sötaste lilla princessa *såklart *

har läst mina mail i evigheter så hinner inte er än att kika in o säga hej, men imorgon återkommer jag!

vi mår bra allihopa, jag känner mig handikappad då man har en sån begränsad rörelseförmåga men annars så e allt bra!

hoppas allt bra m er här inne, nu ska jag ta o fixa lite te åt mig o maken - som har dottern på bröstet *favoritpositionen* - tror ni jag får hålla henne ngt eller...

tjingeling

• sweetstreet

GRATTIS OMS till dottern!!!!!!

Det ska bli jättespännande att få läsa lit mer om dina upplevlser när du har tid och ork att titta in här igen.

• sweetstreet

Pirr,

skönt att det din man verkar ha "kommit till sans"!
    Jag hann inte skriva tidigare men hade också blivit besviken över en sådan situation.

Ofta tror jag dock att just sådana där "ingivelser" är något som man råkar få i skallen och verklgien itne tänkt över ordentligt. Sådan kan även jag vara ibland, och jag tror att min make har suckat mången gång över mina konstiga infall...
    Men när man väl tänker efter inser man ofta att det kasnke inte var så bra, och har man bara ödmjukheten att erkänna att man tänkt "fel" så brukar allt kunna lösa sig rätt bra.

• sweetstreet

Lappis!!!
    Vet inte om du såg det tidigare men jag har skickat ett mail till dig på din yahoo-adress. Hoppas du ahr den kvar...

Stor Kram igen gumman!!!!

• Lapinette

Sweet - jag läste ditt mail när jag kom hem. Klarade inte av det på jobbet. Så mycket enklare att gråta när man vet att ingen ser på. Svarade även på mailet...säkert något osammanhängande svammel .

Har ägnat den sena timmen åt att titta på trevliga lyxrestauranger. Maken och jag tänkte gå ut och äta på lördag. Verkligen göra något som vi uppskattar och tycker om mycket. Äta god mat och dricka gott VIN!!! Tjuvstartar imorgon med en riktigt kall Chablis.

• Lapinette

Som sagt var... det ENDA trevliga med att vår IVF inte lyckades. Jag får äta gåslever, dricka vin och skumpa hela jul och nyår! Fast det kan jag säkerligen göra alla andra nyår också .

Näh, nu måste jag släpa mig till sängen. Är bara rädd att jag ska sova dåligt igen. Suck! Imorgon natt kommer maken hem igen. Har nog aldrig längtat så mycket.

• sweetstreet

Å Lappis!!!
    Jag är så ledsen för din skull! Men jag tycker det känns bra att din make kommer hem imorgon så du inte behöver vara ensam med dina tankar.
    Och att ni ska äta en riktigt lyxig middag och dricka mycket och gott vin!!!!!!

Konstigt att jag inte fått ditt svar på mitt mail... Jag hittar det inte i min mailbox??
    Om du råkar ha kvar utkastet kasnke du kan skicka det igen???

Kram igen Gumman, och hoppas du kan somna trots allt.

• Tinga

Hej Oms! Kul att du tittar in och skönt att höra att ni mår bra allihop! Jag ser också fram emot att så småningom, när du har lust, få höra mer om din förlossning. Du står ju trots allt för första kejsarsnittet här i tråden.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag