Hej hej,
Dags för min dagliga läsa-ikapp- & kika-in-stund
Frejis, Telis, Junilejon & Vickan, Piggelin Junior niger & tackar å´ sin moders vägnar för alla snälla/rara komplimanger
Frejis ? tack för komplimangen till mig också! Fnissade lite när jag såg att mannen beskurit bilden så att mitt hår (eller snagget) inte syns. En god nyhet förresten, mitt hår är på väg tillbaka sen en dryg månad tillbaka. Sååååå otroligt skönt!! Hoppas bara att jag får behålla det & att alopecian är bortskrämd för många år framöver!
Vickan ? jag tog en titt i galleriet & den nya bilden på dig var jättebekant, tills jag insåg att det är den som du har på Facebook. Så då har jag ju redan sett nya smala Vickan!! Snygging!
Nenne ? jättekul att se hur du ser ut, ungefär som jag hade väntat mig, men Oms, du ser inte alls ut som jag hade tänkt mig! Fast å´ andra sidan hade jag ju fått för mig att Lappis hade ett typiskt nordiskt blont utseende (trots att jag hade koll på hennes halvjapanska ursprung?) ? så fel man kan ha!
Muggles ? men visst har jag berättat om vår stolliga granne ovanpå innan?! Du vet bubblorna i taket på toaletten? Har för mig att du tom kommenterat dem när du varit här? Minns att jag gaggade lite om det här i tråden för ett par månader sen. Jaja, det löser sig
Kul att Moa pratar så mkt förresten!
Lappis ? det där med att drömma om att man tappar tänder ? känner igen det så väl, har gjort det några ggr när jag varit rejält stressad ? typisk stressdröm tror jag Kram på dig!
Sweet, välkommen i klubben angående att få folks plumpa kommentarer ? jag var ju på en 40-årsfest i april, då födelsedagsbarnets drygt 50-åriga syster talade om det HÖGT & TYDLIGT på slutet så att typ ALLA kunde höra det? Var SKITförbannad i flera dgr efteråt ? så jag förstår dig PRECIS!
Idag har vi haft BVC på hembesök ? tydligen nytt för i höst att de gör första besöket på hemmaplan. Lyxigt att inte behöva ta sig iväg! Passade på att ställa en del frågor ? kändes skönt att kunna bolla lite funderingar. Lilla tjejen hade redan ökat en del i vikt, så uppenbarligen har jag mjölk så att det räcker till ? skönt att få det bekräftat. Tänkte faktist på det i morse, att hon nog blivit lite rundare de senaste dagarna & börjat få en antydan till dubbelhaka
Igår körde mannen & jag en seriös namndiskussion förresten ? känns som om det börjar bli dags att komma till skott & bestämma ett namn på lilla tjejen. Just nu har vi fem namn på listan, varav tre nog är mer ?på topp? ? så nu bestämde vi att vi suger lite på de namnen & ser vilket som kan tänkas passa bäst!