Hej igen!
Såg att Sweet äntligen hade varit här
Du har nog varit saknad Sweet och även om jag inte har varit här så mycket har jag tänkt på dig och hur det går för dig. Nu har jag fått svar och jag hoppas att du inte försvinner igen
Jag undrar också hur det går för Frullan, det är faktiskt jättetrevligt med updates när det kommer. Roligt att läsa om det som Cicci,AM, Brudsommar och Muggles skriver... för en oinvigd i tillvaron med barn är det tacksamt att få veta om både bra och mindre bra stunder så att man vet vad man har att vänta sig.
Min praktikperiod är slut *snyft* och nu ska jag tillbaka och plugga vidare *pust* Hoppas att jag får jobba extra på praktikplatsen under våren för att jag verkligen är skoltrött.
Nåja Frejis, nu ska du vara lite positiv *övertalar mig själv att inte gnälla*
Idag ska vi åka och titta på en ny kanin. Maken har övertalat mig att vi ska ha en kanin i stället för en hund eftersom så mycket tid som en hund kräver har vi inte och så har han varit väldigt gullig och skickad bilder på utvalda kaniner som han hittat på nätet till mig. Så att vi får se om vi kommer hem med en ny familjemedlem på eftermiddag; det är i alla fall en dvärgvädurskille och det som vi främst ska avgöra är om han inte är för stor. Men... jag gillar honom redan från bilderna på nätet.
Lappis, jag gillar citronvaginagumman jättemycket! Skönt att höra att du var så duktig när det gällde sprutan, blir glad av att höra det.
MrsB, trist med alla sjukdomar som har drabbat dig, skickat med en stor kram. Att gå i ide är inte så dum idé, i synnerhet nu när det börjar bli mörkt *det går ju inte att säga att det är kallt, det var +13 i Stockholm igår*
Liten, jag är tveksam om jag kan gå och träna imorgon *grrr, tanten är här och då brukar jag hoppa över träningen under de första dagarna*, men jag vill fortfarande träffas för en fika/lunch. Ska vi ses en timme senare, dvs 11.30 vid Sats Vasagatan eller blir det för sent?
Hm, det känns att jag har missat massor, men nu minns jag inte vad jag skulle skriva mer. Vet att Tinga har frågat något, men det är borta ur minnet *som Muggles säger, alzheimers light* Skickar med massor med kramar till alla i stället och en glad god morgon i stället!