• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • viktualia

tinga - shitttttt vaddå säker.. ggaaaaaaa det är ju läskigast i världen.. men så ser planen ut just nu... *darrar*

samtidigt börjar jag dels tröttna på att banta och dels kommer jag numera i stl 40 i byxor, så frågan är väl hur bantningen ska fortsätta.. men å andra sidan väger jag fortfarande lite väl mycket för min ringa längd... är 1,64 och väger just nu drygt 75 kg... så jag sliter nog med bantning ett tag till!

• Liten med Mindre

Trevlig kväll! Nu ska jag på byxjakt igen. Tycker nyss jag var och handlade...

Kommer att ha en hel uppsjö med mammabyxor för olika storlekar när jag är klar. Kanske ska öppna eget då??

Tjing!

• viktualia

Liten - känner igen fenomenet fast bakvänt, jag har snart byxor i alla storlekar som finns... fniss fniss..från tjock till smal.. hihi... skulle behöva fler garderober...

• Nattson

Det börjar bli dags att gå hem, men innan så vill jag säga: Lycka till ikväll Lappis!!!

• Lapinette

Nattson - tackar och bugar! Ska nog också pallra mig hem snart med datorn och byta väska till träningsväskan för ikväll bangar jag inte träning.

• Page

Lycka till Lappis! Det är verkligen början på något nytt här...

• Page

Öh, håll i er för nu kommer jag att säga något riktigt patetiskt. Den nya tråden får mig att känna mig lite vemodig. Jag saknar många av "gamlingarna" som tyvärr inte har tid att hänga här lika mycket. Och även om jag glädjs otroligt mycket för er alla som har lyckats, så blir det lite tomt här ibland. Fast samtidigt så är det skönt att saker och ting förnyas och förändras...men jag har tyvärr en dragning till det "svunna" medan jag egentligen borde hylla nuet.

• Page

Haha Vickan, man skulle kunna tro att jag har nått slutfasen av en dålig fylla. Jag har redan slampat, blivit osams/sams med folk, gråtit och tyckt synd om mig och nu är det bara sentimentalfasen kvar!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag