• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Oms
    Page skrev 2007-11-01 17:19:43 följande:
    Haha Vickan, man skulle kunna tro att jag har nått slutfasen av en dålig fylla. Jag har redan slampat, blivit osams/sams med folk, gråtit och tyckt synd om mig och nu är det bara sentimentalfasen kvar!
    kör på bara!
  • Oms

Page - jag kan nog oxå luncha på måndag... får man var med?

när, var o hur isf?

• MSW

*lämnar fotspår i nya tråden* Men hinner inte läsa vad ni skrivit hittills!
    Vill bara säga, grattis lappis till klarad "sprayning"..

Och September: Skönt med possitiva 'svar' ang cystan!

• fru AM

Page - och jag har svarat på inboxningen
    Oms - vad kul att du vill luncha också. Skriv ett meddelande till mig eller Page o lämna telefonnummer så vi kan bestämma något

• Page

Såg det precis nu AM. Då hörs vi på söndag!

Oms, astrevligt om du också följer med!

• Piggelin1

Gokväll på er!
    Verkar inte vara många gröna prickar/online, så jag babblar lite för mig själv

Vänner - kul med spelkväll, men jag inser att jag måste tappat kollen helt på spel de senaste åren - känner inte igen vare sig Settlers eller Roborally. Vad går de ut på?!

Muggles - ännu en gång, kul att babybjörnen funkar bra! Ni kan låna den ett tag till, ingen panik!

Lappis - håller tummarna att premiärsprutan går bra nu ikväll!!

Liten - strömming är nog den enda maträtten som jag avskyr fortfarande Bara lukten av det & tanken på alla benen, woooaaaah All annan fisk går utmärkt & egentligen all annan mat med, men just strömming är verkligen helkört!
    Jaja, intresseklubben antecknar...!

Nu har jag bara en dag kvar att jobba!!!! Hektisk dag idag med massor av möten, men imorgon borde det bli hyfsat lugnt & tid för att fixa det sista utan alltför mkt stress. Håll tummarna för att det blir så!
    Vad gulliga alla är på jobbet förresten - alla jag träffat under veckan för sista gången på ett tag har verkligen varit goa & önskat massor av lycka till etc. Kul! När jag började på detta jobbet vid årsskiftet så var det i princip som att börja på ett helt nytt företag - hade inget nätverk alls, aldrig jobbat inom denna "disciplinen" tidigare & inte heller ngn som helst koll på organisationen - men nu känns det som om jag hunnit etablera mig, att folk har koll på vem man är & alla de jag haft ngn typ av jobb tillsammans med verkar tycka att jag gör ett hyfsat bra jobb Känns onekligen lite tillfredsställande & gott för självkänslan! Typ, de borde inte glömma bort mig medans jag är borta
    Hoppla, hoppas att jag inte låter alltför självgod nu, ville bara skriva av mig lite om att jag känner mig lite nöjd

• Piggelin1

Nu fanns det ju några gröna prickar

• Page

Hoppas att du får en bra sista dag på arbetet Piggelin!

• Piggelin1

Tack, tack, Page!

På tal om att du skrev om att bli sådär fånigt sentimental - jag fick ett sånt ryck imorse. Ända sen mannen & jag träffades för drygt tre år sen, så har vi käkat frukost en gång i veckan (nästan) på "Franska", dvs ett franskt bageri/fik. Tagit med oss tidningen & njutit där på vägen till jobbet. Idag var det dags igen & "sista gången" nu innan bebisen. Iofs, om bebisen dröjer i flera veckor, så blir det nog några ggr till, men då har jag ju liksom slutat jobba. Visst, vi kanske kan göra det ngn gång ibland sen med, men inte på samma sätt i så fall. Så i bilen på vägen dit idag blev jag alldeles tårögd a´la "Nu är en epok över" Superfånigt & patetiskt så det bara sprutar om det Jaja, man är som man är...

• Lapinette

Jag är inne!!!!!!!!Tjooooooommmm, kaninen springer in på banan.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag