Gokväll på er!
Verkar inte vara många gröna prickar/online, så jag babblar lite för mig själv
Vänner - kul med spelkväll, men jag inser att jag måste tappat kollen helt på spel de senaste åren - känner inte igen vare sig Settlers eller Roborally. Vad går de ut på?!
Muggles - ännu en gång, kul att babybjörnen funkar bra! Ni kan låna den ett tag till, ingen panik!
Lappis - håller tummarna att premiärsprutan går bra nu ikväll!!
Liten - strömming är nog den enda maträtten som jag avskyr fortfarande
Bara lukten av det & tanken på alla benen, woooaaaah
All annan fisk går utmärkt & egentligen all annan mat med, men just strömming är verkligen helkört!
Jaja, intresseklubben antecknar...!
Nu har jag bara en dag kvar att jobba!!!! Hektisk dag idag med massor av möten, men imorgon borde det bli hyfsat lugnt & tid för att fixa det sista utan alltför mkt stress. Håll tummarna för att det blir så!
Vad gulliga alla är på jobbet förresten - alla jag träffat under veckan för sista gången på ett tag har verkligen varit goa & önskat massor av lycka till etc. Kul! När jag började på detta jobbet vid årsskiftet så var det i princip som att börja på ett helt nytt företag - hade inget nätverk alls, aldrig jobbat inom denna "disciplinen" tidigare & inte heller ngn som helst koll på organisationen - men nu känns det som om jag hunnit etablera mig, att folk har koll på vem man är & alla de jag haft ngn typ av jobb tillsammans med verkar tycka att jag gör ett hyfsat bra jobb
Känns onekligen lite tillfredsställande & gott för självkänslan! Typ, de borde inte glömma bort mig medans jag är borta
Hoppla, hoppas att jag inte låter alltför självgod nu, ville bara skriva av mig lite om att jag känner mig lite nöjd