• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Ammo

Hoppas ni hittar hit tjejer.

Dopet gick jättebra! Han var så duktig och fick massor av fina presenter Man blir så stolt!
    Halsflussen är borta och förkylningarna har vänt, skönt.

Idag har vi fixat och donat hemma, gjort om lite i Lucas rum, nya gardiner, packat upp alla fina saker mm Har även bytt till vinterdäck. känns iof helt meningslöst eftersom man inte sett röken av snö än...men nu åker vi ialla fall säkert när den väl kommer.

• Yllo

Skönt att halsflussen svängt och att dopet gick bra! Själv har jag haft det rätt så skönt på Åland. Min bror hjälpte mig att se över min privata pensionsförsäkring i lördags f.m. Det var meningen att pappa och jag skulle på trav i lördags, men tyvärr blev det inte av då han var tvungen att fara ut till farmors huset och hjälpa till med att röja ut inför försäljningen. Sedan hade jag en visning på kvällen så jag missade bastun Fast jag badade när jag kom hem

• Ammo

Nu har vi varit på banken. Band upp två av lånen, vågar inte ha allt rörligt längre. Har investerat i aktieobligationer, lagt om fonder och öppnat konto till Lucas.
    Har ju noll koll på sånt där så det är underbart att vi träffat en sådan bra bankkvinna som vi träffar varje år nu och går igenom allt.

• Yllo

Vi har inte mycket förtroende för vår nya handläggare på banken. Den förra tyckte vi var bättre, även om det nu när hon slutat framkommit en massa saker som blivit fel *suck*

Känner att man borde försöka hitta en handläggare på banken som man trivs med och som man känner att kan sitt jobb så att vi skulle kunna gå igenom vår ekonomi, fonder, försäkringar och lån.

• Ammo

Vart har alla tagit vägen? Bara du och jag Ylva som hittat hit.

Sitter och tokprintar foton nu. Lucas sover och jag tar mig aldrig tid att printa, trots att det är gratis för mig. Så nu printar jag alla foton som vi tagit sen han föddes, så ska jag fixa i ordning albumena sen.

Har även en kille här som håller på att sätta upp en värmeluftspump, så jag kan inte ta mig ur huset på flera timmar...

• Yllo

Jag undrar detsamma... vart har dom andra tjejerna tagit vägen?? Har dom missat att du startat en ny tråd eller är det så att dom startat en ny själva?

Igår var vår elektriker till oss och skrev en ny lista till B. Förhoppningsvis ska han inte tappa bort den här. Jag har hotat honom med att inte få sex på 2 år om han slarvar bort den här listan med samt att han ska beställa materialet idag! Förhoppningsvis kommer elektrikern och installerar åtminstone hälften om 1,5 veckor... det enda jag vill är att gästrummet skall bli klart så att vi kan tapetsera och lägga in matta så att jag kan börja möblera där... ev blir det så att innertaket inte kommer på plats innan jul, men jag får i alla fall dit en säng åt pappa

• Ammo

haha, hårt straff men det är rätt, få pli på honom.

Jag har försökt leta om de har startat någon annan tråd men kunde inte hitta någon..
    Iza kanske är ute och flyger, karin var det ett tag sedan man hörde av och vicky kanske har fullt upp?!...

• Yllo

Jag kunde inte heller hitta nåon annan tråd... men du har nog rätt i att Iza är ute och flyger, Vicky har fullt upp och Karin med.. Dom dyker nog upp snart ska vi se

Jag måste ju hota med något för att få något gjort hemma

• Izunia

amen shit vad svårt det var att hitta!! ahhaha jag som trodde att ingen hade lust att skriva längre!

Jag är supertrött nu efter 4 dagars arbete.. sista dagen imorgon sen är jag ledig! YES!
    Jag kan inte beskriva hur mkt jag längtar till vår vintersemester! 4 underbara veckor i australien.. :) det ska bli så skönt. sedan har jag en vecka i mars då jag åker ner till st anton och glider lite backar och det blir nog en vecka i slutet på april också då jag ska hämta lite sol nånstans! Låter det bra? jag har ju inte haft nån semester sen i januari.. :(

Vad skönt att du är frisk Jess. Och vilken tur att du äntligen framkallar lite bilder! När ska du printa bröllopsbilder?? Jag undrar ju när våra kommer..... :? hahaha det är ett j*vla skämt!
    De ska ju vara på väg nu...

När var dopet? jag ska byta däck den 7e.. jag lovar att snön kommer att komma över en natt.

• Yllo

VAAAA!! Har ni inte fått bröllopsbilderna än Iza??? Men det är ju över 1 år sedan ni gifte er. Skandal!! Hoppas att ni inte behöver betala fullt pris för det tycker jag inte att ni ska behöva göra när ni fått vänta så länge *fnyser irriterad*

Mmmmmm... byta däck ja.. Jag ska nog be B göra det i helgen när jag är på Åland. Han hade inget speciellt inplanerat då sa han. Kommer inte ihåg just nu om jag bad honom göra något speciellt i o med att det inte var något annat inplanerat.

Vet ni... Igår lämnade han in beställningen på elmaterialet UTAN att slarva bort listan innan Så snart har vi elmaterial åt elektriker YES!!

Fick precis lite skäll här på jobbet... Egentligen är jag helt oskyldig till bannorna, men nu måste jag ändra mina rutiner så att det här inte inträffar igen *suck* Det innebär merjobb för mig också....

Nåja, jag är i alla fall ledig i morgon.. Får besök ikväll, min PL-ledare från Sundsvall, och i morgon far hon och jag över till Åland Ska bli skönt med en långhelg.

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...