• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • charmed

nä hon kan inte göra något sådant har hon redan förklarat för mig

• Yllo

Han har en tvillingbror!!

Visa08 skrev 2007-10-12 11:21:22 följande:
    Hmmm.....Yllo:Är du säker på att din man inte har en tvilling...min gör likadant. Lär de sig detta någonstans...eller? Liksom det där med att hänga ut den över mjukisbrallor...been there, done....Trodde bara min var lite tossig ...och jag älskar honom ändå...hihihi...även hunden har sina loppor...eller hur man nu säger
  • Yllo

Oj... hmmm... Något som får mig att smälta som glass i ett värmeskåp är att mannen tar ett stadigt tag om min haka, höjer upp mitt ansikte och ger mig en öm kyss samtidigt som han håller om mig med den andra armen *ler drömmande*

Waersta skrev 2007-10-12 21:42:57 följande:
    Men flickor, vad är det som får oss ATT vilja då?För mig skulle det nog räcka med en puss i nacken.
    [/citat]

Menar du verkligen att era lakan inte hoppar ut ur sängen och ner i tvättmaskinen?? Det gör ju våra.... NOT *ASG*
    Waersta skrev 2007-10-12 22:03:19 följande:
    [citat]
    Känner igen det där.. likadant med sängen, den byter lakan helt själv. Helt otroligt!
    Min älskling frågade mig en dag om jag inte kunde tvätta för han hade slut på kallingar.. jag kontrade med att det fanns en hel hög med rena kallingar nere i tvättstugan bara för honom att bära upp
    Men jag älskar honom ändå!!! Fast han är klonad.... *hihihi*

Sessan... jag fattar inte.. borde inte BT har kontaktat dig först innan dom bytte ut ditt nick mot ditt riktiga namn?? Du har säkert skrivit förklaringen i någon tråd som jag missat... ska leta vidare..
  • jojo matte

på tal om analsex.. då jag redan lagt in ett argt inlägg om namnbytet i namnliste-tråden..

är det så viktigt för honom?? frågan är ju om han själv vill ha något av samma storlek som hand -pip- uppstoppad i sin egen skjärt?? hehe.. då brukar dom backa :P har ju iof vänninor som tycker om det men personligen är jag inget fan.. och skulle inte rekomendera att du testar för första gången på bröllopsnattan :P om det nu är så att du tycker det är fy skam kanske inte tajmingen är den bästa för nya ställningar just då :P

• Waersta

Men varför gör dem det så himla sällan då?

Yllo skrev 2007-10-14 17:31:48 följande:
    Oj... hmmm... Något som får mig att smälta som glass i ett värmeskåp är att mannen tar ett stadigt tag om min haka, höjer upp mitt ansikte och ger mig en öm kyss samtidigt som han håller om mig med den andra armen *ler drömmande* Min älskling frågade mig en dag om jag inte kunde tvätta för han hade slut på kallingar.. jag kontrade med att det fanns en hel hög med rena kallingar nere i tvättstugan bara för honom att bära upp Men jag älskar honom ändå!!! Fast han är klonad.... *hihihi*Sessan... jag fattar inte.. borde inte BT har kontaktat dig först innan dom bytte ut ditt nick mot ditt riktiga namn?? Du har säkert skrivit förklaringen i någon tråd som jag missat... ska leta vidare..
  • Bellanote

ja det kan man undra,, jag har sagt min blivande att smeka och kyssa en i nacken det är så ååhh ja ni fattar. men gör han det NEj!! men jag ska göra det han vill. att det ska va så svårt .

• Yllo

Ja, det är en gåta som vi kvinnor aldrig lär få svaret på *suckar djupt*

• charmed

Men min funkar så att jag kan säga att jag tycker om något så gör han BARA det i all evighet man tröttnar ju lite sen så jag får ge order istället!

har btw bett honom ett antal ggr att göra helikoptern men näää han vägrar. jag har försökt göra helikoptern med hans snopp men de tär inte lika kul. Har också bett honom att gömma snoppen så det ser ut som om han är tjej men det vill han inte heller göra guuuud va han är tråkig ibland
    vadå jag gömmer ju min snopp hela tiden ju haha

• Yllo

Önskar att min kunde göra så också Sessan... alltså om jag säger att jag tycker om något.. att han gör det tills jag tröttnar.. men men.. det lär jag väl aldig få uppleva

• charmed

Men du får ju ta kommandot helt enkelt! Han måste ju fatta att det är *HSB som gäller

*Hon som bestämmer

Yllo skrev 2007-10-15 13:19:47 följande:
    Önskar att min kunde göra så också Sessan... alltså om jag säger att jag tycker om något.. att han gör det tills jag tröttnar.. men men.. det lär jag väl aldig få uppleva
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o