• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Serenity

hahahaa...va du är rolig

maljor skrev 2007-10-11 22:25:07 följande:
    mmm eller hur Riktigt så man kände "ja, nu kör vi igång" *hehe*Näää! Nu retas han ju. Står han halvnäck, alldeles blöt *mumma*Nu läre jag pysa
  • lillfoppa

Sjukt skönt med öppna människor!!!

Serenity: Tycker absolut att du ska skämta bort det typ: Men säg inte att du trodde på det jag sa om bröllopsnatten?? Men Älskling om jag verkligen hade velat haft analsex då hade vi redan haft det!!!

Tror på att du vågar prata med honom på ett icke anklagande sätt och med ett leende på läpparna!!!
    Lycka till!!!

• Serenity

Idag så var vi på bio jag och älsklingen och då så hade jag en sån där tidning ni vet som man får med alla bionyheterna,han tog den ifrån mig coh då sa jag till honom "men hallååå....jag öäste den där!!" då sa han "jaha,synd för dig då" med ett retsamt flin. Då sa jag "HA,nu förlorade du chansen att få ta mig i rumpan iaf" hahahahaha han bara kollade på mig och skrattade. Så sa han "du e ju bara för knäpp älskling,att bli tagen i rumpan är din fix ide inte min"

hehehe...det hade han rätt i så nu kommer jag aldrig att bli påsatt i röven,känns lite konstigt. kankse ska säga att när vi väl firar vår tionde år gifta så ska han få åka längs grusvägen,hehehe
    vi lär ju inte va gifta såååå länge

• Waersta

Haha! Då var det gjort iaf!!

Serenity skrev 2007-10-11 23:26:10 följande:
    Idag så var vi på bio jag och älsklingen och då så hade jag en sån där tidning ni vet som man får med alla bionyheterna,han tog den ifrån mig coh då sa jag till honom "men hallååå....jag öäste den där!!" då sa han "jaha,synd för dig då" med ett retsamt flin. Då sa jag "HA,nu förlorade du chansen att få ta mig i rumpan iaf" hahahahaha han bara kollade på mig och skrattade. Så sa han "du e ju bara för knäpp älskling,att bli tagen i rumpan är din fix ide inte min" hehehe...det hade han rätt i så nu kommer jag aldrig att bli påsatt i röven,känns lite konstigt. kankse ska säga att när vi väl firar vår tionde år gifta så ska han få åka längs grusvägen,hehehevi lär ju inte va gifta såååå länge
  • Yllo

skottdagen2008: UNDERBAR, helt underbar!! *S*

Sessan.. då är ju ditt problem löst nu.. Han vill inte ta dig i rumpan utan det är något som du inbillat dig Han kanske trodde att du ville bli tagen där och själv stålsatt sig för hur han skulle slippa undan *ASG*

Maljor: Din make är verkligen en riktig charmör!! Min försökte också vara så där romantisk igår.. Kom men lilla handen och försökte tuta på tutorna samtidigt som han nickade åt den enögda ormen och juckade lite försynt.. Jag bara tittade på honom och sa... "Glöm det! Du vet att du inte vill den här veckan"

• Karis Annelie

OMG!!! här är man borta några timmar osså har det tillkommit 10!!!!! sidor till!!!!! ni e gaalna!

• maljor

Karis Annelie skrev 2007-10-12 08:26:49 följande:

OMG!!! här är man borta några timmar osså har det tillkommit 10!!!!! sidor till!!!!! ni e gaalna!
    hehe

Yllo:

Visst är han gullig?
    Imorse 06.10 kom han och gjorde tutorna och trodde att jag skulle bli sugen när jag låg där i halvkoma *troligt*
    Dock så är han inte så kinkig om vilket vecka det är utan han kör på om han får
  • Yllo

Maljor:

Min vill inte den röda veckan..

Varför kommer dom kl 5-6 tiden på morgonen och gör tutorna och inbillar sig att man genast ska bli helkåt och skrika "JAAAA!!! TAAAA MIG!!"?? *oförstående* Vem i hela friden är pigg på sånt den tiden på dygnet när man sover som sötast? Det skulle väl vara en annan sak om dom kommer med lilla handen och sakta smeker en till upphetsat vaket tillstånd.. Observera betoning på SMEKER!!

• Zozo

Eller när han kommer när man ligger i halvkoma och precis ska somna, tutar pa tutorna och tycker det är konstigt att man inte vill "krypa ner".. Vafffan, jag SOVER ju!

• maljor

Yllo:

Det vill min. Iofs vill han dygnet runt
    Han går upp vid 6 för att han ska till jobbet. På helgerna är han inte bättre. Då brukar jag somna i soffan vid 12-1 nångång, sen väcker han mig vid 3 och är jättesugen!!!
    Ja eller hur. SMEKER!! Tror jag ska ha lite undervisning med gubben om vad det innebär

Zozo:

JAA!!! Varför kan de aldrig komma mitt på dan när man fattar vad det är som händer?!

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o