• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Skottdagen2008

Du läser mellan raderna märker jag, jag tycker ju precis som du i detta ärende. Jag fördömmer ingen för deras smak och tycke, men att jag själv tycker att man måste kunna säga nej, dvs de där tonårsflickorna som går med på vad som helst för att killen vill ha ett så trångt hål för att de ännu har så liten snorre att de inte får tillräckligt stimuli i det riktiga hålet.

pallasathena skrev 2007-10-11 11:32:11 följande:
    Skottdagen2008,personligen så försöker jag att inte fördöma människor som faller för tryck, däremot tycker jag kanske synd om dem. Känns lite taskigt att sparka på de som redan ligger ner, de lider ju redan för att de inte står upp för sig själva, varför ska jag peka finger och döma? Det hjälper ju inte. I detta fall är det dessutom inte ens vuxna människor det gäller, utan unga osäkra tjejer.Att du inte vill ha analsex ska absolut respekteras och du har all rätt att känna på det viset. Jag vill inte heller ha analsex, MEN däremed inte sagt att jag tänker kritisera de som vill ha det, för på samma sätt som jag har rätt till mitt val har de rätt till sitt. Jag behöver inte dela deras sexuella preferenser för att ge dem rätten att ha dem. Jag behöver inte ens förstå dem. Men om jag dömer dem för deras sexuella preferense kan jag ju knappast hävda min rätt till att ha mina egna utan att få de dömda.I mina öron tycker jag absolut det är fördömande (och fördomsfullt) att säga att alla killar som vill ha analsex är bögar. Det är dessutom en aning förolämpande för tjejen de har sex med, och visar på en syn där man nästan definierar homosexualitet efter att man vill ha analsex. Och att beskriva det som att få snorren skitig...inte eller så schyst.När det gäller sex har jag bara en regel, alla får göra precis vad de vill så länge alla involverade aktivt vill ha det. Vill de kissa på varann eller klä ut sig till hästar, vad som helst, det stör inte mig, så länge alla är med på det (och jag slipper titta på).
  • Skottdagen2008

Sexköpslagen prövas

Det var glädjeflickan och kunden Erik som hade tillbringat natten
    tillsammans. På morgonen när Erik skulle lämna sitt sällskap, ville han inte
    betala för natten? Hon reagerade naturligtvis och kontrade med att dra honom
    inför tingsrätten.
    Den stora dagen kom och förhandlingarna skulle just börja då en
    mellanstadieklass träder in i tingssalen. Domaren inser genast problematiken
    och kallar till sig glädjeflickan samt Erik. Han säger att med tanke på
    moralen i fallet så måste man låtsas att det inte är en uppgörelse mellan
    en kund och en glädjeflicka utan mellan en säljare och köpare av en
    lägenhet.

Förhandlingen inleds med att Erik får förklara sig:
    - För det första var lägenheten fuktskadad.
    - För det andra var skithuset beläget alldeles för nära vardagsrummet.
    - För det tredje var lägenheten alldeles för stor.

Sedan blev det dags för glädjeflickan att bemöta Erik:
    - Vad gäller fukten i lägenheten så var han väl förberedd då han hade tagit
    på sig dubbla regnrockar.
    - Vad gäller skithusets belägenhet i förhållande till vardagsrummet så kan
    det knappast spela någon roll för han sprang fram och tillbaka mellan de två
    rummen titt som tätt.
    - Slutligen vad gäller lägenhetens storlek så går det inte att komma med
    möblemang för en etta när man skall flytta in i en fyra

• Serenity

hahahahahahhahahahaha

skitkul!

Skottdagen2008 skrev 2007-10-11 16:08:43 följande:
    Sexköpslagen prövas Det var glädjeflickan och kunden Erik som hade tillbringat natten tillsammans. På morgonen när Erik skulle lämna sitt sällskap, ville han inte betala för natten? Hon reagerade naturligtvis och kontrade med att dra honom inför tingsrätten. Den stora dagen kom och förhandlingarna skulle just börja då en mellanstadieklass träder in i tingssalen. Domaren inser genast problematiken och kallar till sig glädjeflickan samt Erik. Han säger att med tanke på moralen i fallet så måste man låtsas att det inte är en uppgörelse mellan en kund och en glädjeflicka utan mellan en säljare och köpare av en lägenhet. Förhandlingen inleds med att Erik får förklara sig: - För det första var lägenheten fuktskadad. - För det andra var skithuset beläget alldeles för nära vardagsrummet. - För det tredje var lägenheten alldeles för stor. Sedan blev det dags för glädjeflickan att bemöta Erik: - Vad gäller fukten i lägenheten så var han väl förberedd då han hade tagit på sig dubbla regnrockar. - Vad gäller skithusets belägenhet i förhållande till vardagsrummet så kan det knappast spela någon roll för han sprang fram och tillbaka mellan de två rummen titt som tätt. - Slutligen vad gäller lägenhetens storlek så går det inte att komma med möblemang för en etta när man skall flytta in i en fyra
  • tågjäntan

För att svara på frågan;
    1. Nej, den var inte het och passionerad - det rykte du hört stämmer =). En kompis till mig berättade innan bröllopet att de skulle hyra två nätter på hotell för ´de hade hört att man kan vara sååå trött första natten.

2. Har du mer eller mindre lovat honom det? Då tycker jag att du får säga som det är, att det blivit en grej av det och att du inte alls vill det, om du inte vill. Det är din kropp som du bestämmer över.

• maljor

Äh, nu försökte gubben med sånt dära fint "förspel".
    Skulle sätta mig i soffan så vi kunde glo på Efterlyst tillsammans och bad honom flytta fötterna så jag inte satte mig på dem.
    "Nä, sätt dig här i stället" säger han och pekar på paketet. WOW!!! Fick nästa rysningar i hela kroppen för att jag blev så upphetsad *inte*

• Serenity

hahahahahahahaha
    vilken charmööööör

maljor skrev 2007-10-11 22:15:32 följande:
    Äh, nu försökte gubben med sånt dära fint "förspel".Skulle sätta mig i soffan så vi kunde glo på Efterlyst tillsammans och bad honom flytta fötterna så jag inte satte mig på dem."Nä, sätt dig här i stället" säger han och pekar på paketet. WOW!!! Fick nästa rysningar i hela kroppen för att jag blev så upphetsad *inte*
  • maljor
    Serenity skrev 2007-10-11 22:21:37 följande:
    hahahahahahahaha vilken charmööööör
    mmm eller hur
    Riktigt så man kände "ja, nu kör vi igång" *hehe*
    Näää! Nu retas han ju. Står han halvnäck, alldeles blöt *mumma*
    Nu läre jag pysa
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o