• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Waersta

kanske skulle använda den här tråden till att lära tonårspojkar allt.

• Zozo

"Kom här lille pojken sa ska tant Zozo lära dig allt hon kan".... (Naja, det lär väl ga ganska fort...)

• Karis Annelie

Min är väldans söt av sig, så jag har fått lära honom att jag vill ah lite hårdare tag ibland... gosegosegose kan man allt få nog av emellanåt

• Waersta

Min karl kan också vifta lite med ormen, när den ser ut som en ballong som varit uppblåst som man släppt ut luften ur, lite extra sladdrig och fråga "vill du smaka?" eeh.. skulle inte tro det!

• Waersta

Kanske ska tillägga att jag älskar min m2b över allting annat..

• lilltjejan

hahaha det känner ja till :P gärna typ dra ner mjukisbrallorna å hänga ut den me... lite mer får dom väll anstränga sig:P

min är konstig... han kan säga: ja vill slicka dig eller jag är kåt å liknande upphättsande saker...

HALLå ta för sig å gör´t istället! varför fråga, då vet han ju vad han får för svar...

Waersta skrev 2007-10-12 10:19:45 följande:
    Min karl kan också vifta lite med ormen, när den ser ut som en ballong som varit uppblåst som man släppt ut luften ur, lite extra sladdrig och fråga "vill du smaka?" eeh.. skulle inte tro det!
  • Yllo

*ASG* Tur att man sitter ensam i rummet just nu* Vilken härlig kommentar

Zozo skrev 2007-10-12 09:17:01 följande:
    "Kom här lille pojken sa ska tant Zozo lära dig allt hon kan".... (Naja, det lär väl ga ganska fort...)
    Instämmer med att dom skulle kunna komma när man är vaken och vet vad det handlar om.. och ge upp det där att tuta på tutorna när man sover och verkligen vill sova!!

Min har en lite lustig rutin för sig.. När han kommer upp från duschen naken och grann... ja då ställer han sig framför mig, lyfter upp armarna i brösthöjd med nävarna upp mot ansiktet, och ruskar på underkroppen som en hund så att den enögde ormen kastas fram och tillbaks.. sedan undrar han om jag inte är sugen på lite pök *öhhh... jag trodde att pök-tiden dog ut med Ronny och Ragge* *himlar med ögonen och suckar djupt*
  • Serenity

hahahahaha...vilka härliga män ni har

• lilltjejan

Men visst älskar man dom ändå :P

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o