• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Bellanote

min gubbe gör helikoptern ibland. hi hi lika roligt varje gång dock ej de gånger han gör det jämte säng kanten när jag är i sängen.

• stenbruden

Har bara hunnit med att läsa en del av tråden, fy fan vad jag har garvat!!!
    Måndagskul!!!!

Men ärligt talat, har du nånsin provat lillsessan?

• stenbruden

Du får helt enkelt skicka honom på analsex utbildning (typ ungdomsmot) så han vet hur han ska klara av att göra det skönt för dig!

Om du sen inte kan gå dagen efter så kan du ge honom ett fett IG

• charmed

nää jag har aldrig provat analsex,hihii
    det är inte riktigt min grej känner jag

• stenbruden

Det sa jag förr oxå Tänkte exakt så, nä det går ju inte, ajajajaj
    Det beror på HUR man gör det och vilket humör man är på. DOM orgasmerna är nåt helt annat!!

Klart att det är illa om man bara "dunkar på"!!

Bara menar att man kanske kan prova lite grann sådär, upptäcka lite nytt.
    Men absolut inte för hans skull... då är det bättre att skylla på långvarig diarré

• charmed

hahahaha,ja vi får väl se om jag blir wild and crazy nån dag

• stenbruden

Alltså vad jag menar: Vill du inte så vill du inte!

Ville bara ge en annan synvinkel från någon som är lite mer positiv

• charmed

ja självklart! men de känns så himla onaturligt att bli tagen bakifrån hur skönt nu än vissa tycker att det är. Precis som golden showers låter som inget för en liksom

• rosesarered

Du är inte den enda som inte provat hihi.
    Här är en till. har inget emot att prova nya saker men det känns inte som något för mig..
    Tur att min kille känner likadant.

stenbruden skrev 2007-10-15 17:18:00 följande:
    Du får helt enkelt skicka honom på analsex utbildning (typ ungdomsmot) så han vet hur han ska klara av att göra det skönt för dig!Om du sen inte kan gå dagen efter så kan du ge honom ett fett IG
    ja om man inte kan gå dagen efter känns det ju som att man inte varit tillräckligt försiktig!
    asex i verkligheten lär inte riktigt vara som på pfilm...
  • Yllo

Tro mig Sessan.. jag har försökt *suckar djupt* Jag tiggt, bönat, bett och hotat.. men nejdå.. han kommer aldrig att lära sig det.... Hmmmm... undrar om han kanske skulle lära sig om jag hotar med att bränna upp hans älskade bilar?? *funderar och bollar med tändaren*

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o