• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • förhoppningsis

underbar tråd!
    Men vad det gäller bröllopsnatten så kommer ni nog vara rätt trötta och inte orka börja prova nya saker, även om jag såg att det löste sig av sig själv när han snodde din tidning...
    vi orkade med en 15 min variant, vilket förvånade mig då jag mest kände för att slockna direkt.

Vad det gäller bakvägen, så är det inte så illa, alltså ett finger men (inte husormen) kan pigga upp ordentligt

• valkyriana

Tugga mus!? Det låter mycket obehagligt.

• Bellanote

felines ha ha den var bra. .

bakiskåt nej men fyllekåt har jag en här hemma.. men då tar han så lång tid påsig så brukar va jag som får putta bort han för han tar sån tid på sig..

annars är han alltis hästlängder före mig med orgasm..

• kentfantast

Ha ha ha!
    Min man blev full på champange och jag illamående av korsetten (eller snarare syrebristen). Vi kände oss allt annat än sexiga och somnade bara. Om du lyckas få till det kan du ju alltid hävda att bröllopsnatten är icke mer när ni vaknat.

• lillfoppa

felines: Hysteriskt roligt!!

Jag håller med angående hygienen... Förstår inte hur man själv skulle vilja när man inte är ren själv ens!?

Jag hade ingen annan ursäkt än att jag vill inte och du kan inte tvinga mig när det gällde att suga... Men jag håller med om att ska de inte "kyssa bäret" så blir det inget sugande heller!!!

• Lajsan

ska man få sej ett gott skratt ska man in och smygläsa i denna tråden, ni e helt underbara

• Yllo

Öhhh... den där kursen ska jag omedelbart anmäla min styvson till.. Vissa delar skulle även maken behöva gå, men han är kanske för gammal?? Var hålls utbildningen? Är den dyr? Mer info tack.. Kanske man kan köpa kurslitteraturen och studera på egen hand??

felines skrev 2007-10-17 13:24:37 följande:
    Nej, killar måste lära sig ett par basala saker innan de är värdiga uppmärksamhet. Tvålkunskap B (A kursen ges till barn under 7 år), Tandborstkunskap A, Romantik för nybörjare, Allmän Kondomlära, Förspel B, samt Grundkurs i kvinnans anatomi som innehåller de viktiga kursmomenten "Erogena zoner", "Klitoris sitter här" och "Definitionen av bröst" (populärt känd som "Nej, det är inga tutor"). Killar som saknar detta i sin CV göra sig icke besvär ;)
  • Bellanote

yllo du kanske kan starta den på internet. sån läsa på distans så min gubbe med kan ta den.

• charmed

Men hallå Yllo,varfrö ska din STYVSON ta den? ännu värre hur fasiken VET DU att han bör ta den?? öööh,din snuskhummer!! hihi

Yllo skrev 2007-10-17 21:35:48 följande:
    Öhhh... den där kursen ska jag omedelbart anmäla min styvson till.. Vissa delar skulle även maken behöva gå, men han är kanske för gammal?? Var hålls utbildningen? Är den dyr? Mer info tack.. Kanske man kan köpa kurslitteraturen och studera på egen hand??
  • Waersta

Mannen läser en bok i sängen med frun liggandes bredvid.

Han börjar ta henne på musen.

-Åh, vill du ha sex?

-Nej, jag vill bara blöta fingret så jag kan vända sida...

Två par som hade känt varandra länge, bestämde sig för att byta partners för en kväll.

Bytet gjordes och senare på kvällen låg det ena paret o småpratade i sängen.

-Ja du Benny, det där var inte så dumt!

-Det har du rätt i, Kenneth. Hur tror du det går för brudarna?

Mannen kommer hem fyra timmar för sent.

Kryper ner under täcket, slickar tills hon får orgasm.

Går sen på toaletten och där möter han sin fru som säger:

-Du vet väl om att din mor sover över här?

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o