• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • solrosfrö

Eller diska undan ställa fram ett vinglas och ge mig fotmassage=STRIKE!

• solrosfrö

Varför har vi inte ett känsliga trummet här? Då skulle man (jag) kunna berätta en massa "do and dont" he he he

• Dallas

Min skickar sexiga sms från jobbet!

Visst är det gulligare än att köra propellern eller "sitt här" och peka på organet

• solrosfrö

Dallas "hahahah" ! Eller "spank the monkey"? No thanx!

• Bellanote

jodie det är samma hon var tvungen att byta nick..

lillsessan kom på hur du ska undvika anal sex på bröllops natten, smit ut bakvägen hi hi jag vet den var dålig men var tvungen

• Dallas

moooaaahahahaha Nix pix!

solrosfrö skrev 2007-10-12 21:20:25 följande:
    Dallas "hahahah" ! Eller "spank the monkey"? No thanx!
  • Waersta

Min karl är på fest ikväll.. efter en timme fick jag ett sms "älskar dig"

Jättegulligt..

jag var tvungen och skriva och fråga om ölen redan var slut.

• Bellanote

waersta det är bara för att han vill ha fyllesexet sen när han kommer hem..

min blir alltid så kåt när han drick vet ej varför. men vilken tid han tar på sig då. jag lovar ibland vill man inte hålla på timtals det räcker med en kvart det är så lagom .

• Dallas
    Timtals , det blir allt en aaaning tröttsamt!
    Bellanote skrev 2007-10-12 21:38:00 följande:
    waersta det är bara för att han vill ha fyllesexet sen när han kommer hem.. min blir alltid så kåt när han drick vet ej varför. men vilken tid han tar på sig då. jag lovar ibland vill man inte hålla på timtals det räcker med en kvart det är så lagom .
  • Waersta

åhå, är det det han vill.. komma hem och lukta fylla.. näää, det går inte hem.

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o