• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Dallas

Vad roligt männen har med sina ormar!
    Waersta skrev 2007-10-12 10:19:45 följande:
    Min karl kan också vifta lite med ormen, när den ser ut som en ballong som varit uppblåst som man släppt ut luften ur, lite extra sladdrig och fråga "vill du smaka?" eeh.. skulle inte tro det!
  • Visa08

Hmmm.....Yllo:

Är du säker på att din man inte har en tvilling...min gör likadant. Lär de sig detta någonstans...eller? Liksom det där med att hänga ut den över mjukisbrallor...been there, done....

Trodde bara min var lite tossig
    ...och jag älskar honom ändå...hihihi

...även hunden har sina loppor...eller hur man nu säger

• Dallas

Klarar ni en fräckis till?

Det var en kille som hette Bo som varje dag cyklade över en bro. Varje gång skrek han: Jag heter Bo och jag cyklar över en bro!
    En gång mötte han en tjej på bron och de blev sugna på sex, så de bestämde att träffas under bron när det var mörkt och ingen kunde se dem. När de träffades under bron, sa tjejen " Jag har mens, så du får köra in den där bak" " Visst",sa Bo och körde in den. När de stod där och gökade ropade Bo. " Åååh jag heter Bo och har sex under en bro"! Då ropade tjejen: " Ååh jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll"

• aircondition
    Dallas skrev 2007-10-12 11:30:33 följande:
    Klarar ni en fräckis till?Det var en kille som hette Bo som varje dag cyklade över en bro. Varje gång skrek han: Jag heter Bo och jag cyklar över en bro!En gång mötte han en tjej på bron och de blev sugna på sex, så de bestämde att träffas under bron när det var mörkt och ingen kunde se dem. När de träffades under bron, sa tjejen " Jag har mens, så du får köra in den där bak" " Visst",sa Bo och körde in den. När de stod där och gökade ropade Bo. " Åååh jag heter Bo och har sex under en bro"! Då ropade tjejen: " Ååh jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll"
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  • Bellanote

dallas ha ha ha ..

yllo vilka gubbar ni har,

min gubbe brukar köra med det där med -ska vi ha sex.. men hallå mer avtänande kan det inte bli.. varför kan de inte bara ge lite smicker och smek så hade de vare hemma för längesen

• charmed

har bytt nick hörni!!!

fd serenity

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o