• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Serenity

hehehe,jag vet faktiskt inte..al bundy syndromet kanske

• DetOrdnarSig

Haha, kul tråd. Och eftersom denna tråd når nya höjder av pinsam ärlighet hos deltagarna så kan jag erkänna att jag ibland sitter med handen innanför byxorna framför tvn. Bara innanför linningen på byxorna, inte hela handen nerkörd, men ändå. Det gör dock inte min sambo så vi har väl bytt roller där. Jag gör det för att jag ofta är så kall om händerna och där är det varmt och skönt.

• fru Trul

Säger bara en sak, man kan inte säga att man inte tycker om det innan man provat... Själv fick jag mitt livs största orgasm av just analsex.. Tro mig ingen blev mer förvånad än jag själv...

• snofsan

hehe ja kan tala om att min m2b sitter med handen innanför byxan med ja frågade faktiskt om han var rädd att den skulle va borta.... han bara garvade åt mej *fniss*

• Zozo

hehe.; bröllopsnatten? Efter att ha stupat i säng kl 06.00 pa morgonen, efter tre sömnlösa nätter i streck, en klänning som akte av jag vet inte hur, och hundra tusen harnalar som maken först lade prydligt i en hög och sedan svärande kastade över halva rummet... ja da orkade vi faktiskt ända Inte det längsta och mest inspirerande kanske, men ända...

• snofsan

DetOrdnarSig : hihihi kul jämnlikhet ska vi med börja tjejer med handen innanför byxan för att se reaktionerna .. *fniss*

• Tooticki

Min sambo är bra på förspel och sitter aldrig med handen innanför byxorna. Däremot så gillar jag att ha handen där på honom när vi sitter i soffan och ser på film!

• maljor
    Visa08 skrev 2007-10-11 11:31:37 följande:
    Ja det har jag också undrat....Den är ju deras kompis och dom klarar sig inte utan den... ...annars brukar man ju se till at små barn slutar med napp och sådana trygghetssaker...hihihiTänk om vi tjejer skulle sitta så....ojoj vilka kommentarer det skulle bli...
    hehe, min man brukar säga att om det var han som hade bröst så skulle han sitta och ta på sig själv hela dagarna Han förstår inte alls varför jag inte tycker det är så spännande
  • Waersta

Perfekta par är inte välkommna till tråden. (skojade bara)

Tooticki skrev 2007-10-11 11:49:47 följande:
    Min sambo är bra på förspel och sitter aldrig med handen innanför byxorna. Däremot så gillar jag att ha handen där på honom när vi sitter i soffan och ser på film!
  • snofsan
    maljor skrev 2007-10-11 11:54:53 följande:
    hehe, min man brukar säga att om det var han som hade bröst så skulle han sitta och ta på sig själv hela dagarna Han förstår inte alls varför jag inte tycker det är så spännande
    *asg* mohahaha
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o