• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • fruh2

Skottdagen2008

Läste en undersökning som RFSU gjort under ett antal år. Analsex är vanligare hos heterosexuella par än homosexuella!

Inte i vårt förhållande dock....ajajajajaj.....

• pallasathena

Skottdagen2008,
    du kan ju gå in på ungdomsmottagningens hemsida och få lite tragisk uppläsning. Fjortonåringar som frågar om de måsta ha analsex med sina killar, som säger att de gör slut med dem om de inte har det. Inom porr verkar analsex numera vara standard, och vad folk än säger så påverkas sexuella normer faktiskt av porrindustrin. Analsex är "modernt", och det finns en hel del tjejer som säger att de njuter väldigt av det (jag är dock inte en av dem).

Serenity,
    har inte läst hela tråden så vet inte om förslaget kommit upp, men säg att med analsex menade du att du kunde använda en dildo på honom? =) Då kanske han backar...
    Kan förstå hur du känner dig dock. Har känt mig lite pressad också ibland i början av relationer, men har försökt att vara tydlig med att jag inte är intresserad av det och resonerat som så att är han schyst så respekterar han det.

• felines

Humor! vilken tråd!
    Såg en elvis stirp om detta ämne när elivs var sugen på analsex dök hedvig upp med strap-on. Vad som är konstigt och normalt är inte ens lönt att diskutera, smaken är som baken ;).
    Du kanske får förklara att han som nybliven man ju har svurit sig till evig dyrkan av din kropp... alltid kul att testa gränserna för hur långt denna tillgivenhet sträcker sig thihi.
    Vem vet, du kanske är super-läcker i ett par läderstövlar med piska och strap-on... han kanske kommer gilla att bita i kudden :D. Världen är full av undergivna killar och dominor-yet-to-be-born. Våga testa men glöm inte glidmedlet!

• Serenity

MEN jag ville ju inte ha några mogna svar!

jo självklart så säger man det men då måste man ju sänka huvudet och skämmas lite,jag har ju sagt samma sak i fleeeeera åååår!!!!! oh det var något jag sa på första daten med min sambo också sagt det till ALLA mina kompisar också hahaha,jag måste lära mig att hålla käften känner jag,haha

eller tänka innan jag pratar,hahahahaha

Tooticki skrev 2007-10-11 07:56:56 följande:
    Det är väl bara att säga att du inte är intresserad av analsex, över huvud taget! Han vill väl inte göra något som du inte är med på/känner dig bekväm med? Nej, var ärlig och säg som det är.
  • snofsan
    maljor skrev 2007-10-10 20:19:13 följande:
    *vrider mig av skratt* jo visst är det underligt att de kan hålla på så länge när de har såna läckerbitar i sängen *flinar*det bästa med min gubbe är att går det "snabbt" så kan han igen efter typ 30 sek *tänk vad snygg jag måste vara*
    hihihi min e likdan

de e jag som tröttnar efter ett tag

min m2b blir juh en annig pílskare nnär han har fått i sig lite dricka med... hihi så ja får nå NOG på våran bröllops natt..

Serinity: jag har oxå hittat en massa killar som med vill ha analsex.. ja har bara sagt som major föreslog att om ja ska ha nått i rumpan ska ni fan de med... *
  • snofsan
    Waersta skrev 2007-10-11 08:17:16 följande:
    Yllo: Varför kan de inte lära sig det här med förspel? Jag har sagt åt honom 1000ggr att det räcker att han kramas och pussas lite för att jag ska bli sugen, men det går inte in. Jag brukar slå på kanal+ och höja ljudet innan jag går och lägger mig, då kommer han garanterat upp efter 12 och säger att han minsann inte tittat.
    ASG*

ja just det förspel... vad e de?? .... *suck*
    ett förspel enligt min m2b e tafs tafs typ på arslet sen in.. ja har sagt flera ggr att ja skulle vilja ha lite mera förspel han ba vadå?... suck... försöker att lära honom att ja vill ha förspel men han verkar glömma det... hiih
  • Serenity

hahahha..ni är ju så himla sköna tjejer! vilken humor och liv ni har,påminner så mycekt om mitt

waersta,det med canal+ är ju klockren

kan ju säga att min är jätteduktig på förspel så duktig att jag blir uttråkad när ingen "händer" så jag vill ha på engång!!! inge förspel för mig inte utan jag vill rida hästen med desamma

jag var en sån tonåring som ständigt blev pressad,dom försökte tom "hamna fel" hahaha...så sa man bara nej så blev det tjat och bönande så när jag sa att jag vill spara det till bröllopsnatten så backade dom. det var perfekt ursäkt

Sen är analsex jättevanligt,känner jättemånga som öppnar den bruna ingången varje gång de har sex

det där med strap on är ju sååååå klockren! ahhaha

• Skottdagen2008

Yesus. Men det är väl inte svårare än att säga nej. Gör de slut så är det väl inget förhållande värt vatten ändå. De får väl säga till sina pojkvänner att de trodde att de var tillsammans med en man som njuter av en kvinna inte en man som eg. önskar en annan man. Jag har inget emot homo-, bi- eller transsexuella har många vänner, men som heterosexulell kvinna vill man nog bli tagen av en man på rätta stället och borde då som heterosexuell man troligen vilja ta i rätta stället, eller??

pallasathena skrev 2007-10-11 09:26:56 följande:
    [citat]
    Skottdagen2008, du kan ju gå in på ungdomsmottagningens hemsida och få lite tragisk uppläsning. Fjortonåringar som frågar om de måsta ha analsex med sina killar, som säger att de gör slut med dem om de inte har det. Inom porr verkar analsex numera vara standard, och vad folk än säger så påverkas sexuella normer faktiskt av porrindustrin. Analsex är "modernt", och det finns en hel del tjejer som säger att de njuter väldigt av det (jag är dock inte en av dem).
  • Waersta

Skottdagen2008: Redan för 1000år sen typ så användes "fel" hål till att INTE göra barn i..

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o