• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Serenity

hehe,tjaaaa min M2b tror ju att han ska då åka längs grusvägen på på bröllopsnatten som du läste i TS men nääääää,jag ska fan ta mig ta mmig ur det på nått vänster. Om jag är borta i typ en månad efter att jag gift mig så vet ni varför...då har jag spruckit i hela arslet och kan inte sätta mig ner framför datorn

Fröken Figo skrev 2007-10-10 21:09:18 följande:

hahahahhaa...vad roliga ni är! m2b har snackat i flera år (sen vi träffades) att han inte ska ÄTA för mkt på vårat bröllop för då blir han för trött och kan inte ha sex. Alkoholen stoppar sällan oss, oj oj vad många bra ligg på fyllan vi haft! det här dilemmat tänkte alltså m2b på INNAN han friat, INNAN jag gått med på vigsel och förlovning... Han bara nämde det så där "by the way"... Så jag förväntar mig hett sex på bröllopsnatten! det är en stor prioritet för oss. Vi kanske smiter ifrån festen lite kort... får se! För jag vill nämligen festa till 07:00 på morgonen minst
  • fruh2

Jag är inte heller nån slampa.......Berättade jag att jag blev av med min oskuld på nyårsafton? Vilken jävla klassiker!!!!

• fruh2

Serenity, så jävla rolig du är!!!

• Serenity

joooo...erkänn du är liiite slampig,hihihihihihi

Jo jag träffade på den enögda ormen där vid nyår jag med

fruh2 skrev 2007-10-10 21:17:30 följande:
    Jag är inte heller nån slampa.......Berättade jag att jag blev av med min oskuld på nyårsafton? Vilken jävla klassiker!!!!
  • fruh2

nej, det är jag inte!!!! (min man kan läsa detta....)

mwuhahhahahahahahaaa

• Serenity

Jag bara gick runt i snön och skötte mitt på en äng så helt plötsligt så överlumpades jag av den enögda ormen precis som eva så var ormen elak och tvingade mig klappa den så att den sen kunde bli stor och hypnotisera mig till en synfull flicka...sen dess har jag varit svag för den enögda ormen och håller mig helst borta från den så att jag inte syndar igen,inte innan bröllopsnatten igen eftersom jag är en sån fin flicka och inte alls så slampiga som er som är VÄN med ormen *fnys*

• fruh2

En annan sak, du ska inte gifta dig förrän 2010 och du oroar dig redan för din röv???? Snacka om mental förberedelse!!!

Du får gå i terapi - jag vågar ha analsex, jag är inte rädd!

• Serenity

ja det är sant!
    älskling!! jag looovar du tog min oskuld min älskade blivande make ingen hade rört mig innan du kom in i mitt liv *host host*

fruh2 skrev 2007-10-10 21:20:29 följande:
    nej, det är jag inte!!!! (min man kan läsa detta....)mwuhahhahahahahahaaa
  • Serenity

haha,ja eller hur! du blir säkert helt svettig när det kommer på tal och förbered dig med vaselinet dagar innan,ERKÄNN

Ja jag oroar mig alltid för min röv,man vet aldrig ju,heheh

fruh2 skrev 2007-10-10 21:23:40 följande:
    En annan sak, du ska inte gifta dig förrän 2010 och du oroar dig redan för din röv???? Snacka om mental förberedelse!!!Du får gå i terapi - jag vågar ha analsex, jag är inte rädd!
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o