• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Serenity

nää..jag har inte hört!!
    tjaaa...jag fiulmar bara om jag får göra det på mitt sätt...inge amatör här inte,jag vill ha poseringar och stillbilder mitt i juckandet

Waersta skrev 2007-10-10 20:27:12 följande:
    Klart jag filmar!! Jag bangar inte!! Har ni hört den historien om tjejen som gifte sig med en äldre man?
  • Waersta

En ung snygg kvinna gifte sig med en äldre man, problemet var bara att kvinnan aldrig fick orgasm. Hur han än gjorde och hur länge de än höll på så gick det aldrig för henne.
    Paret gick till doktorn och doktorn sa att de kunde lösa problemet genom att ha en ung snygg kill ståendes över dem viftandes med en handduk.
    Paret fick tag på en ung urläcker kille, men inte gick det för tjejen iaf, den gamle mannen föreslog för killen att de skulle byta plats och testa.
    Det gick för tjejen nästan direkt, då sa den gamle mannen: Det är så här en handduk ska viftas"

• Waersta

ASG Bara inte gubben får för sig att du är hans morgongåva från mig..

Serenity skrev 2007-10-10 20:30:12 följande:
    nää..jag har inte hört!!tjaaa...jag fiulmar bara om jag får göra det på mitt sätt...inge amatör här inte,jag vill ha poseringar och stillbilder mitt i juckandet
  • Serenity

hahahahahahahaha *asg*

Waersta skrev 2007-10-10 20:31:16 följande:
    En ung snygg kvinna gifte sig med en äldre man, problemet var bara att kvinnan aldrig fick orgasm. Hur han än gjorde och hur länge de än höll på så gick det aldrig för henne.Paret gick till doktorn och doktorn sa att de kunde lösa problemet genom att ha en ung snygg kill ståendes över dem viftandes med en handduk. Paret fick tag på en ung urläcker kille, men inte gick det för tjejen iaf, den gamle mannen föreslog för killen att de skulle byta plats och testa.Det gick för tjejen nästan direkt, då sa den gamle mannen: Det är så här en handduk ska viftas"
  • Serenity

hahahaha! *asg ännu mer*

Waersta skrev 2007-10-10 20:31:59 följande:
    ASG Bara inte gubben får för sig att du är hans morgongåva från mig..
  • Serenity

jag kan en rolig historia

Det var en gång en kille som var tillsammans med en tjej som hette wendy,killen var så kär så kär så han tatuerade in wendy på hans snopp. Så när den var slak stod det WY och när den var hård stod det wendy. Så för att fira denna stora händelse så gick dom ut och käka. Efter maten så gick killen in på toa för att pissa,han ställer sig vid pisoaren och tar fram sin tatuerade snopp. Samtidigt kommer det en svart kille in och ställer sig brevid honom och pissar. Killen sneglar på den svartes snopp och ser något han känner igen,det står WY på den svartes snopp också. "Har du OCKSÅ en tjej som heter wendy frågar killen?" då svarar den svarta snubben "näää" kollar ner på sin egen snopp och drar ut förhuden och där stod det "welcome to the bahamas have a nice day"

hahaha

• Serenity

näää..mens! det dödar verkligen ALL romatik *bläää*
    ja jag ska ta mig fan köpa en dildo

Jodie skrev 2007-10-10 20:51:03 följande:
    Hjälp... man rodnar ju nästan!Näe, kombinationen bröllopsnatten & sex är nog överskattat Fast... jag är nog bara avundsjuk... Jag fick mens på bröllopsdagsmorgonen - tjusigt *not*Tyckte idén med att köpa en dildo och säga att han får ta dig i rumpan om du får ta honom i rumpan var helhärlig - tror nästan bergis han säger njaaa, kanske vi tar det på det gamla vanliga sättet i stället... och SEN kan du säga att ditt ursprungliga "erbjudande" om analsex gällde uttryckligen på bröllopsnatten. Fina konklusioner av tidigare kloka talare, eller hur?
  • fruh2

Hahaha, fuck vilken rolig tråd!!

Vi hade sex på bröllopsnatten men absolut inte 2 timmar, snarare 20 minuter.... Det var mer - Nu jävlar ska vi göra det annars kommer vi att ångra oss resten av vårt liv!!!

Och såhär efteråt är vi skitnöjda med att vi gjorde det!

• Fröken Figo

hahahahhaa...

vad roliga ni är!

m2b har snackat i flera år (sen vi träffades) att han inte ska ÄTA för mkt på vårat bröllop för då blir han för trött och kan inte ha sex. Alkoholen stoppar sällan oss, oj oj vad många bra ligg på fyllan vi haft!

det här dilemmat tänkte alltså m2b på INNAN han friat, INNAN jag gått med på vigsel och förlovning... Han bara nämde det så där "by the way"...

Så jag förväntar mig hett sex på bröllopsnatten! det är en stor prioritet för oss. Vi kanske smiter ifrån festen lite kort... får se! För jag vill nämligen festa till 07:00 på morgonen minst

• Serenity

Ja det länns lite som man fan måste,som den där tvångstankan man hade som ung att man bara måsta knulla på nyår alltså med sin pojkvän,hallåå jag är INTE slampig,VAR har ni fått det i från *visslar och kollar upp i taket*

fruh2 skrev 2007-10-10 21:08:12 följande:
    Hahaha, fuck vilken rolig tråd!!Vi hade sex på bröllopsnatten men absolut inte 2 timmar, snarare 20 minuter.... Det var mer - Nu jävlar ska vi göra det annars kommer vi att ångra oss resten av vårt liv!!!Och såhär efteråt är vi skitnöjda med att vi gjorde det!
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o