• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Rosviol

hahahh, störtskön tråd. Jag hoppas på passionerat sex på bröllopsnatten, Men inget analsex. Hade det en gång och gick som en j* cowboy. Såg ut som jag hade varit på långritt i flera dagar. INGE skönt, men det e ju min åsikt.
    Men överraska mannen med en strippteas eller något så kanske allt glöms bort. Hetsa upp honom på annat sett, så kan du säkert få honom på andra tankar :D

• maljor
    Serenity skrev 2007-10-10 20:17:22 följande:
    nä min kan också hålla på ett tag trots min OTROLIGA sex appeal,fattar inte hur han gör det är ju nästan så att det går för mig när jag inser hur het jag är helt sjukt men han typ stänga av det där och sätta på,stänga av och sätta på
    *vrider mig av skratt* jo visst är det underligt att de kan hålla på så länge när de har såna läckerbitar i sängen *flinar*
    det bästa med min gubbe är att går det "snabbt" så kan han igen efter typ 30 sek *tänk vad snygg jag måste vara*
  • Serenity

hahaha! kan se dig framför mig,hahaha

ja jag tänkte på striptease men det är något jättevanligt för oss. Jag är ju dansare så det faller mig naturligt att dansa inför honom,kankse mat sex eller nått.hmmm

jAAAAAAAAAAAA!!! filma en porrfilm! One night in serenity

• Serenity

shit du måste ju vara döläcker!
    jag vill mest sova efteråt och han blir alltid sur för att han inte får mysa haha

maljor skrev 2007-10-10 20:19:13 följande:
    *vrider mig av skratt* jo visst är det underligt att de kan hålla på så länge när de har såna läckerbitar i sängen *flinar*det bästa med min gubbe är att går det "snabbt" så kan han igen efter typ 30 sek *tänk vad snygg jag måste vara*
  • Bellanote

serenity ... asgarvar

waersta ställer nog upp och filmar eller hur tjejen ha ha

• maljor

haha *jösses vilken tråd* min är oxå kelig efteråt

Serenity skrev 2007-10-10 20:22:27 följande:
    shit du måste ju vara döläcker! jag vill mest sova efteråt och han blir alltid sur för att han inte får mysa haha
  • Serenity

haha,nä hon lär va upptagen med att få bort sin kille från rumpan hon med

Bellanote skrev 2007-10-10 20:23:54 följande:
    serenity ... asgarvarwaersta ställer nog upp och filmar eller hur tjejen ha ha
  • Waersta

Klart jag filmar!! Jag bangar inte!! Har ni hört den historien om tjejen som gifte sig med en äldre man?

• Waersta

Vi gifter oss väl inte samma dag heller? Om jag filmar er så kanske du kan filma oss?

Serenity skrev 2007-10-10 20:26:53 följande:
    haha,nä hon lär va upptagen med att få bort sin kille från rumpan hon med
  • Serenity

alltså..vad är det med killar och analsex?? varför är vissa så besatta utav det...sen så säger dom "aaalltså,jag e inte bög eller nått"

sen blir det ett jädrans liv om man vill stoppa in nått i deras rumpa,då har man ju ett sjukt sexintresse enligt dom

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o