• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • fruh2

så jävla roligt!! Min man är visserligen kelig och gosig av sig men jag märker ju att man tappar lite av det där extra i perioder. Inte bra, jag tror liksom att det är livsfarligt att tappa sånt, romantik och passion, och han har en mer avslappnad attityd till det. Liksom, det kommer tillbaka, det löser sig. Och det är det ju! Bara perioderna är korta så är det lugnt.

Såg ni de där programmen som gick på TV för nåt år sen, om sexkurser? Dit går man tydligen inte för att man inte sätter på varandra utan mer för att fördjupa sexrelationen och få bättre/längre/djupare orgasmer. Jävligt intressant faktiskt!

• Visa08

Jag såg något program förut...Outsiders tror jag det var. Det handlade om killar med riktigt stora "enögda ormar". Tydligen var det lättare för dem att få plats med hela ormen om de använde bakvägen...

Fattar inte detta...men det är bara lilla jag det...

• Serenity

haha,ja självklart så får du tänka precis som du vill...tack för din åsikt iaf alla åsikter är välkomna

Skottdagen2008 skrev 2007-10-11 11:10:36 följande:
    Vad jag har emot är att det finns folk som inte har styrkan att säga ifrån vad man tycker om och vad man inte tycker om. Jag erkänner fullt ut att jag är "förlegad" och gammeldags (om det är de man är för att man inte tycker om analsex), men jag skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att ens komma till idén att prova "bakvägen" och självklart finns de de homo-, bi- och transsexuellea som inte heller tänder på skithålet, men styrkan måste väl ändå ligga hos personen att säga till om vad man vill eller inte. Garderobshomosexuella, ja, kanske det för i min värld har en kvinna och en man skapats för att ta varandra i rätt hål. Hur sexuellt är det att få snorren skitig. Alltså vill man inte säg nej och vill man, ja det är väl upp till dem, men inget alternativ ens i fantasin för mig. Åter igen, mina åsikter, inte dina eller någon annans. Du får tycka vad du vill så får jag tycka vad jag vill så är vi överens om det.
  • Serenity

Ja jag såg den också
    ja det tar ju stopp vid livmodern för oss den vanliga vägen medans den andra vägen går ju att köra upp hur långt som helst ju
    jo det var ju därfrö han hade sex med killar

Visa08 skrev 2007-10-11 11:17:51 följande:
    Jag såg något program förut...Outsiders tror jag det var. Det handlade om killar med riktigt stora "enögda ormar". Tydligen var det lättare för dem att få plats med hela ormen om de använde bakvägen...Fattar inte detta...men det är bara lilla jag det...
  • Waersta

Det är nog ingen här inne som inte klarar av att säga nej, därimot så är det väldigt kul att diskutera! Vi vill hålla diskutionerna på en rolig nivå och skratta åt varandra. Du behöver inte oroa dig för oss, vi säger nej.

Skottdagen2008 skrev 2007-10-11 11:10:36 följande:
    Vad jag har emot är att det finns folk som inte har styrkan att säga ifrån vad man tycker om och vad man inte tycker om. Jag erkänner fullt ut att jag är "förlegad" och gammeldags (om det är de man är för att man inte tycker om analsex), men jag skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att ens komma till idén att prova "bakvägen" och självklart finns de de homo-, bi- och transsexuellea som inte heller tänder på skithålet, men styrkan måste väl ändå ligga hos personen att säga till om vad man vill eller inte. Garderobshomosexuella, ja, kanske det för i min värld har en kvinna och en man skapats för att ta varandra i rätt hål. Hur sexuellt är det att få snorren skitig. Alltså vill man inte säg nej och vill man, ja det är väl upp till dem, men inget alternativ ens i fantasin för mig. Åter igen, mina åsikter, inte dina eller någon annans. Du får tycka vad du vill så får jag tycka vad jag vill så är vi överens om det.
  • Waersta

Varför sitter killar alltid med handen innanför byxorna tex vid tv? Är det för att kolla så han är kvar?

• maljor
    Waersta skrev 2007-10-11 11:25:20 följande:
    Varför sitter killar alltid med handen innanför byxorna tex vid tv? Är det för att kolla så han är kvar?
    *lol* det gör faktiskt inte min kille *tackålov*
  • Visa08

Ja det har jag också undrat....

Den är ju deras kompis och dom klarar sig inte utan den...
    ...annars brukar man ju se till at små barn slutar med napp och sådana trygghetssaker...hihihi

Tänk om vi tjejer skulle sitta så....ojoj vilka kommentarer det skulle bli...

Waersta skrev 2007-10-11 11:25:20 följande:
  • pallasathena

Skottdagen2008,
    personligen så försöker jag att inte fördöma människor som faller för tryck, däremot tycker jag kanske synd om dem. Känns lite taskigt att sparka på de som redan ligger ner, de lider ju redan för att de inte står upp för sig själva, varför ska jag peka finger och döma? Det hjälper ju inte. I detta fall är det dessutom inte ens vuxna människor det gäller, utan unga osäkra tjejer.

Att du inte vill ha analsex ska absolut respekteras och du har all rätt att känna på det viset. Jag vill inte heller ha analsex, MEN däremed inte sagt att jag tänker kritisera de som vill ha det, för på samma sätt som jag har rätt till mitt val har de rätt till sitt. Jag behöver inte dela deras sexuella preferenser för att ge dem rätten att ha dem. Jag behöver inte ens förstå dem. Men om jag dömer dem för deras sexuella preferense kan jag ju knappast hävda min rätt till att ha mina egna utan att få de dömda.
    I mina öron tycker jag absolut det är fördömande (och fördomsfullt) att säga att alla killar som vill ha analsex är bögar. Det är dessutom en aning förolämpande för tjejen de har sex med, och visar på en syn där man nästan definierar homosexualitet efter att man vill ha analsex. Och att beskriva det som att få snorren skitig...inte eller så schyst.

När det gäller sex har jag bara en regel, alla får göra precis vad de vill så länge alla involverade aktivt vill ha det. Vill de kissa på varann eller klä ut sig till hästar, vad som helst, det stör inte mig, så länge alla är med på det (och jag slipper titta på).

• Waersta

Varför sitter alla män, förutom Maljors med handen innan för byxorna tex framför tvn?

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o